چهارشنبه 23 آذر 1384

در پی حمايت نئونازی ها از سخنان احمدي نژاد: فلاحت پیشه، نماينده مجلس: حمایت از نئونازی ها در شان ملت ایران نیست، آفتاب

آفتاب: حشمت الله فلاحت پیشه عضو فراکسیون اصولگرایان در واکنش به بیانیه نئونازی ها در حمایت از اظهارات احمدی نژاد در تردید نسبت به سوزاندن یهودیان در کوره های آدم سوزی گفت: حمایت نئونازی ها از صحبت های احمدی نژاد در شان جمهوری اسلامی نیست و دولت باید نسبت به آن موضع بگیرد.
-----------------------------------


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هفتم در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اظهارات احمدی نژاد در حاشیه اجلاس ریاض تصریح کرد: در صحبت های آقای احمدی نژاد موضوع برگزاری رفراندوم در سرزمین اشغالی موضع دولت و کشور ماست اما بقیه صحبت های ایشان نظر شخصی است که موضع ایران محسوب نمی شود.
وی در عین حال گفت: معتقدیم کشورهای اروپایی باید اجازه بحث و تحقیق در این زمینه را به منظور کشف حقیقت بدهند.

فلاحت پیشه عنوان کرد: موضع احمدی نژاد موضع رسمی کشور نبود اما بازتاب این صحبت ها به این دلیل است که یک فضای جنگ روانی علیه ایران وجود دارد چندان خوب نبود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: مسئولان کشور باید بدانند واقعیات زیادی در دنیا وجود دارد که ما معتقد به آن هستیم اما نباید به گونه ای عمل کنیم که بهانه به دست کشورها بر علیه ایران بدهیم.

این عضو فراکسیون اصولگرایان سپس در باره حمایت نئونازی های آلمان از صحبت های احمدی نژاد گفت: حمایت نئونازی ها از صحبت های احمدی نژاد در شان جمهوری اسلامی ایران نیست و دولت باید صریحا موضع بگیرد و اعلام کند که سیاست نئونازی ها غیر قابل دفاع و بسیار محکوم است که ما همواره آن را محکوم کرده ایم.

Copyright: gooya.com 2016