یکشنبه 27 آذر 1384

بوی دوران اول انقلاب در فضای کشور پیچیده است؛ سفرهای استانی دولت امید مردم به مسئولان را تقویت کرده است، مهر

آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان گفت: مشکلات مختلفی که گریبان مردم را گرفته بود با توجه به دولت جدید به تدریج در حال حل شدن است.
به گزارش خبرنگار "مهر" در مشهد، آیت الله احمد جنتی در گردهمایی شوراهای فرهنگی – اجتماعی دفاتر نظارت شهرستان های خراسان رضوی افزود: باید از فرصت و فضای مثبت به دست آمده در دولت جدید حداکثر استفاده را ببریم.

وی ادامه داد: در حالیکه طی سالهای گذشته عده ای در صدد تضعیف انقلاب بودند ، روحیه تقویت ارزشهای انقلاب قوت گرفته است و باید از این روحیه سود جست.

جنتی تصریح کرد: بوی دوران اول انقلاب که نیروها امید به آینده داشتند و با تمام وجود به حاکمیت انقلاب اهتمام داشتند پیچیده و ناامیدی ها به امیدواری تبدیل شده است.

وی با اشاره به تشکیل جلسات هیئت دولت در استانهای محروم کشور این حرکت را موجب لمس مشکلات مردم از نزدیک دانست و گفت: وقتی مردم مسئولین را در شهر و روستای خودشان می بینند به آینده امیدوار می شوند و رضایت آنها از نظام اسلامی افزایش می یابد.

آیت الله جنتی در خاتمه خاطرنشان کرد: از این رهگذر مردم بینوا و فراموش شده به نوایی می رسند و زمینة امیدواری آنان به عملکرد مسوولان فراهم می شود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016