دوشنبه 5 دی 1384

واکنش سخنگوی دولت به حضور همه جانبه باجناقها در دولت: باجناق که فامیل نمی شود! انتخاب

خبرگزاري انتخاب : الهام گفت: اخبار برخی سایتها، سوژه‌هاي تخيلي و زيبايي است و نويسندگان اين مطالب را دعوت مي‌كنيم كه خود رامعرفي كنند، اينها سناريو نويس‌هاي خوبي هستند و دولت در جهت حمايت اشتغال فرهنگي از آنها با پرداخت وام، حمايت مي‌كند.
--------------------------

خبرگزاري انتخاب : از سخنگوي دولت درخصوص انتصاب‌هاي فاميلي و بطور اخص باجناق گرايي در دولت سوال شد، وي در پاسخ گفت: از اينكه در عرصه مهر ورزي باجناق‌ها را فاميل دانستند، خوشحال هستيم ، چون تا امروز مي‌گفتند كه باجناق فاميل نمي شود.البته باجناق شناسها هم زیاد شده اند.

الهام که در جلسه هفتگی خود با خبرنگاران گفتو می کرد، بااشاره به اينكه اين سخنان خنده آور است، افزود:پيگيري اين مسائل نشان‌دهنده اين است كه دولت مسئله‌اي ندارد كه افراد دنبال اين گونه حرف‌ها هستند.

سخنگوي دولت باتاكيد براينكه هيچوقت ملاكهاي فاميلي در دولت ملاك نيست، گفت: اگر در جايي چنين امري هم اتفاق افتاده به اين اعتبار نبوده است، ضمن اينكه شما نسبت‌ها در دولتهاي مختلف را با اين دولت محاسبه كنيد.

الهام افزود: صلاحيت ذاتي و شخصيت افراد اگر براي اجراي وظايف حكومتي وجود داشته باشد، ملاك اصلي است و دولت نيز در جايي نيست كه در معرض چنين سوء ظني باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

سخنگوي دولت خاطرنشان كرد: رييس جمهوري شخصيت مستقلي دارد و احمدي نژاد، احمدي نژاد است از همه ظرفيت‌هاي مديريتي كشور استفاده مي‌كند و ويژگيهاي مديريتي خاص خود را دارد.

الهام تصريح كرد: ايشان در تصميم‌گيري و تصميم‌سازي از تمام ظرفيت‌هاي قانوني استفاده مي‌كند و هيچكس نمي‌تواند مدعي شود كه به اعتبار شخصي و شخصيتي بر روي رييس جمهوري بيش از ديگري تاثير دارد.

Copyright: gooya.com 2016