جمعه 16 دی 1384

دفتر سياسي جبهه مشاركت از روند رو به‌‏رشد تحجر و اراده آن براي سلطه بر تمامي اركان قدرت ابراز نگراني كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دفتر سياسي جبهه مشاركت ايران اسلامي در نشست اخير خود تحولات مهم كشور و جهان را مورد بررسي قرار داد.

سعيد شريعتي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، درخصوص مباحث مطرح شده در اين جلسه، گفت: در اين جلسه بحث‌هاي روز درباره ديدگاه‌هاي حضرت امام، جمهوريت و قانون اساسي كه به تدريج مواضع افراد و گروه‌هاي سياسي را در دو جبهه‌ تحجر و روشنفكري ديني، روشن مي‌كند، مورد ارزيابي قرار گرفت.
وي افزود: اعضاي دفتر سياسي جبهه‌ مشاركت ضمن ابراز نگراني از حاكميت رو به رشد تحجر و اراده آن براي سلطه بر تمامي اركان قدرت، از تمامي دلسوزان انقلاب، ياران حضرت امام و مدافعان قانون اساسي خواستند تا نسبت به ريشه‌دواني اين جريان خطرناك ساكت نمانند و به صراحت مواضع‌‏شان را در برابر آنان كه بدون هيچ ابايي صراحتاً عدم اعتقاد خود به آراي مردم و جمهوريت و نظام را مطرح و اسلام را نيز در قالب قرائت طالباني ارايه مي‌كنند، اعلام كنند.
شريعتي تأكيد كرد: دفتر سياسي در اين زمينه مقرر داشت كه سلسله اقدامات روشنگرانه‌اي را همگام با ساير نيروهاي دلسوز انجام گيرد. همچنين در اين جلسه آخرين تحولات مربوط به شبكه ماهواره‌اي صبا بررسي شد و با روشن‌شدن ابعاد دخالت مسوولان حكومتي و اقدام آنان در ممانعت از فعاليت اين شبكه، به عنوان اقدامي خلاف قانون اساسي و نقض آشكار آزادي بيان و ارادة تحميل سانسور و ايجاد يكصدايي محكوم شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: بخصوص دخالت شوراي امنيت ملي كه در شرايط بحراني موجود كشور به جاي حل و فصل بحران‌هاي اساسي كشور، بر مبناي سليقه شخصي و جناحي، وفادارترين نيروهاي انقلاب و ياران امام از سخن گفتن و رساندن پيام خود به مردم، محروم مي‌كند اقدامي ناصواب و خلاف منافع ملي ارزيابي شد و بار ديگر از جناب آقاي كروبي كه طرحي نو درانداخته و علي‌رغم فشارهاي طاقت‌سوز، استوار به پيش مي‌رود قدرداني به عمل آمد.

Copyright: gooya.com 2016