دوشنبه 8 خرداد 1385

پرونده شكايتي دراويش گنابادي قم به دادسراي ويژه روحانيت تهران ارجاع شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

وكيل دراويش گنابادي كه در ماجراي حسينيه شريعت قم مورد ايراد ضرب‌‏ و جرح قرار گرفته بودند، از ارسال پرونده موكلانش به دادسراي ويژه روحانيت قم خبر داد.

محمد سيف‌‏زاده در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با انتقاد از ارجاع مكرر پرونده‌‏ موكلانش به مراجع مختلف قضايي، گفت: به دنبال ايراد ضرب و جرح موكلانم در ماجراي حسينيه شريعت قم، شكايتي را خطاب به دادسراي قم تنظيم كرديم كه در همين راستا پرونده‌‏اي در شعبه سوم دادياري اين دادسرا تشكيل شد اما اين شعبه با استناد به اين موضوع كه يكي از متهمين پرونده روحاني است، پرونده‌‏ها را بدون عكس‌‏ها و مستندات ما به دادسراي ويژه روحانيت ارجاع كرد كه اين شعبه نيز بدون اينكه اسناد و مدارك استنادي از سوي ما را در پرونده ضبط و ثبت كند، پرونده را به دادسراي ويژه روحانيت تهران ارجاع كرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي افزود: اين نحوه برخورد و صدور قرارهاي عدم صلاحيت به نفع مراجع ديگر قضايي با قانون منطبق نيست، در حالي كه داخل بدن برخي موكلان گلوله‌‏هاي ساچمه‌‏اي وجود دارد، هيچ مرجع قضايي نيست كه آنها را به پزشكي قانوني معرفي كند. اميدوارم تا زماني كه آثار جرم از بين نرفته است، دادسراي ويژه روحانيت قم موكلانم را به پزشكي قانوني معرفي كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرونده شكايتي دراويش گنابادي قم به دادسراي ويژه روحانيت تهران ارجاع شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016