یکشنبه 11 تیر 1385

محمدعلی ابطحی: همزمانی انتخابات بسیاری از تنش ها را از بین خواهد برد، مهر

عضو شاخص مجمع روحانیون مبارز گفت: برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان و شوراها، بسیاری از تنش های سیاسی قبل و بعد از انتخابات را از بین خواهد برد.
محمد علی ابطحی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی "مهر"، با بیان این مطلب اظهار داشت: برگزاری همزمان انتخابات مجلس خبرگان و شورا در کشور، باعث کاهش بسیاری از هزینه های برگزاری انتخابات و از آن مهمتر بسیاری از تنش ها و بحرانهای سیاسی که قبل و بعد از هر انتخاباتی وجود دارد، از بین برود.

وی افزود: از آنجا که ما در کشور معمولا هر سال یک بار انتخابات برگزارمی کنیم، همزمانی انتخابات آتی باعث خواهد شد تا مردم اقبال بیشتری برای حضور در پای صندوقهای رای از خود نشان دهند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این فعال سیاسی در ادامه ، افزایش انگیزه به احزاب و مردم برای حضور در انتخابات آتی را بسیار مهم و تاثیر گذار خواند و افزود: مسئولان ذیربط که در برگزاری انتخابات نقش اصلی را ایفا می کنند، باید تلاش خود نسبت به انتخابات گذشته بیشتر کنند تا احزاب و گروههای سیاسی با رغبت بیشتری برای حضور در انتخابات آماده شوند.

ابطحی در پایان، ضمن با اهمیت خواندن انتخابات مجلس خبرگان، ابراز امیدواری کرد: شورای نگهبان برای انتخابات آتی فضایی را به وجود آورد تا طیف های مختلف احزاب و گروههای سیاسی در این انتخابات حضور داشته باشند، زیرا نقش رهبری در نظام جمهوری اسلامی بسیار با اهمیت است.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'محمدعلی ابطحی: همزمانی انتخابات بسیاری از تنش ها را از بین خواهد برد، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016