دوشنبه 9 مهر 1386

تیراندازی در تهران، ایسنا

صاحب مغازه لوازم منزلي كه صبح امروز با شليك شش تير به مرد طرف حسابش به مجروحيتش منجر شد، از سوي ماموران كلانتري 125 «يوسف‌آباد» دستگير شد.

به گزارش خبرنگار «حوادث» ايسنا، حدود ساعت 9 صبح امروز، مردي در پي برخي اختلافات با طرف حسابش به مغازه لوازم خانگي او واقع در چهارراه فاطمي نرسيده به پمپ بنزين رفت و بر سر جلسه دادگاهي كه همان روز قرار بود، برگزار شود با هم وارد بحث و جدل شدند.

حدود 40 دقيقه از اين ماجرا مي‌گذشت كه با بالا گرفتن درگيري ميان اين دو مرد ميانسال، يكي از طرفين در اقدامي ناگهاني اسلحه كلت خود را بيرون آورده و با نشانه گرفتن ديگري، سه تير به سمتش شليك كرد.

گلوله‌ها كه به بازوي راست، پاي چپ و گلوي فرد مراجعه كننده اصابت كرده بود به مجروحيت شديد او منجر شد و در همين هنگام وي براي فرار از نشانه‌گيري‌هاي بعدي از مغازه خارج شد كه به دليل شدت خونريزي بر زمين افتاد.

اين حادثه در حالي رخ داد كه نيروهاي گشت كلانتري 125 «يوسف‌آباد» نيز در محل در حال گشت‌زني بوده و با شنيده شدن صداي تيراندازي از مغازه‌ پارس خزر به سمت آن رفته و در اقدامي سريع، متهم كه اسلحه همچنان در دستش بود را دستگير كردند.

با دستگيري متهم، مجروح 68 ساله حادثه نيز كه از شرايط جسمي مناسبي برخوردار نبود به بيمارستان امام‌خميني (ره) و متهم نيز براي ادامه تحقيقات به كلانتري 125 «يوسف‌آباد» منتقل شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

به گزارش ايسنا، سرباز يكي از بانكهاي نزديك به مغازه كه زمان وقوع حادثه در محل حاضر بود، اظهار كرد: در حال نگهباني بودم كه صداي شليك چند تير، توجه‌ام جلب كرد و متوجه شدم دو پيرمرد در بيرون مغازه لوازم خانگي ايستاده‌اند و يكي از آنها به شدت مجروح شده است و اين در حالي بود كه مقابل درب مغازه نيز قطرات خون ديده مي‌شد.

سرهنگ داوود رشيدي، رييس كلانتري 125 «يوسف‌آباد» كه در محل حاضر بود، درباره اين حادثه به خبرنگاران ‌گفت: متهم از ميان 10 تيري كه داخل كلت بود، شش گلوله شليك كرده كه سه تير آن به مرد طرف حسابش برخورد كرد.

وي افزود: درگيري متهم و مجروح ظاهرا بر سر مغازه بوده است.

سرهنگ رشيدي با بيان اين كه دستگيري متهم به سرعت و بدون مسدود كردن راه صورت گرفت، خاطرنشان كرد: هنوز مشخص نشده كه متهم اسلحه را در كجا مخفي کرده بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تیراندازی در تهران، ایسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016