یکشنبه 15 مهر 1386

حبيب‌الله عسگراولادي: نمره احمدي‌نژاد در انتقال پيام انقلاب ۲۰ است، ایسنا

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري گفت: كسي نمي‌داند كه شوراي هماهنگي تهران در مراحل غربت اصولگرايي چه برخوردهايي را تحمل كرده است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) حبيب‌الله عسگراولادي بعد‌ از ظهر روز يكشنبه طي سخناني در نشست شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي تصويب قطعنامه‌هاي اول و دوم و تهديد به تصويب قطعنامه‌ سوم تحريم عليه ايران را صرفا نمايش قدرت‌ها دانست و افزود: تمام اين تهديدات توسط مقام معظم رهبري، مراجع تقليد، مسوولان و مردم با ايستادگي و استقامت خنثي شد.

وي با بيان اين‌كه " اين تهديدات در برابر استقامت ملت ايران هيچ است" ادامه داد: در قطعنامه‌ اول برخي از سياستمداران جهاني و برخي مقلدان آن‌ها در داخل كشور فكر كردند كه كار ايران ديگر تمام است و خواستند تا دير نشده كاري صورت گيرد. اما رهبري و شوراي عالي امنيت ملي كشور هزينه‌ مقاومت در برابراين فشارها را محاسبه كرده بودند.

عسگراولادي خاطرنشان كرد: استقامت علمي قطعنامه اول را از كارآيي و اثر انداخت.

وي افزود: در قطعنامه‌ دوم پيچ تحريم‌ها را كمي محكم كردند و خيلي‌ها عجز و ناله كردند كه در برابر فشارها كوتاه بياييم اما استقامت علمي ايران تمام تهديدها را خنثي كرد به طوري كه تحميل‌كنندگان قطعنامه‌ دوم اعلام كردند كه اين قطعنامه‌ها ايران را در خواسته‌اش مصمم‌تر كرده است.

دبيركل جبهه پيروان خط امام و رهبري ادامه داد: ايستادگي ايران باعث شد كه در بين كشورهاي 1+5 بر سر پيش‌نويس قطعنامه‌ سوم تحريم عليه ايران تشتت ايجاد شود و در نهايت بحث بر سر تصويب آن به تعويق افتاد.

وي با اشاره به سخنراني رييس‌جمهور در سازمان ملل نيز اظهار كرد: دكتر احمدي‌نژاد واقعا پيام انقلاب اسلامي را به طور كامل منتقل كردند و نمره 20 دارند. آ‌ن‌چه در سخنراني اخير رييس‌جمهور در سازمان ملل گذشت ويژگي‌هايي دارد كه شعارهاي انقلاب اسلامي به طور كامل در آن آمده بود.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

عسگراولادي با اشاره به سخنراني احمدي‌نژاد در دانشگاه كلمبيا نيز گفت: تعدادي از ورشكستگان سياسي را جلوي دانشگاه جمع كرده بودند تا هنگام ورود رييس‌جمهور ايران روحيه وي را از بين ببرند.

وي معتقد است: دعوت دانشگاه كلمبيا با هدف بي‌آبرو كردن رييس‌جمهور ما بود؛ گذر از مسيري كه اين حيوانات منحرف شده مقدمات آن را فراهم كرده بودند كاملا مشخص بود. اما دكتر احمدي‌نژاد خونسرد و بر خويش مسلط و بدون عكس‌العمل شديد ايستاد و سپس در پاسخ به سوالات هر آن چيزي كه بايد به آمريكايي‌ها گفته مي‌شد را بيان كردند.

به گزارش ايسنا هممچنين نماينده شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي در تهران در اين نشست اعلام كرد كه شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب اسلامي در مناطق 30گانه در انتخابات مجلس هشتم در راستاي جبهه‌ متحد اصولگرايي در قالب گروه 5+6 حركت مي‌كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حبيب‌الله عسگراولادي: نمره احمدي‌نژاد در انتقال پيام انقلاب ۲۰ است، ایسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016