دوشنبه 7 آبان 1386

احضار ۸ نفر از دختران دانشجوی پلی تکنيک به کميته انضباطی، اميرکبير

خبرنامه اميرکبير: در پی برگزاری جلسه پرسش و پاسخ دختران دانشجوی ساکن يکی از خوابگاه های دانشگاه اميرکبير با مديرکل دانشجويی اين دانشگاه، ۸ نفر از اين دانشجويان به کميته انضباطی احضار شدند.

به گزارش خبرنامه اميرکبير فراهانی، مديرکل فرهنگی دانشگاه، از چندی پيش با حضور در خوابگاه دختران دانشجو، ايشان را در مورد روابط دوستی شان مورد بازخواست قرار می داد. فراهانی همچنين دستور داده بود هر شب در خوابگاه های دخترانه حضور و غياب به عمل آيد و دانشجويان که بدون اعلام قبلی در خوابگاه حضور ندارند به کميته انضباطی احضار شوند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دختران دانشجوی ساکن خوابگاه ناجيان در اعتراض به اين رفتارها و ديگر سياست های محدودکننده اداره کل فرهنگی هفته گذشته، ضمن تجمع در صحن خوابگاه نسبت به عملکرد مديرکل فرهنگی دانشگاه اعتراض کردند. که اين تجمع کوچک به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ با فراهانی، مديرکل دانشجويی، دانشگاه انجاميد.

پس از برگزاری اين جلسه پرسش و پاسخ، کميته انضباطی ۸ نفر از دانشجويانی که در اين جلسه انتقادات تندی را عليه فراهانی مطرح کرده بودند، را احضار کرد و اتهام بر هم زدن نظم دانشگاه و خوابگاه را به ايشان تفهيم کرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احضار ۸ نفر از دختران دانشجوی پلی تکنيک به کميته انضباطی، اميرکبير' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016