سه شنبه 27 آذر 1386

اظهارات سيف‌زاده در باره پرونده وبلاگ‌نويسان و پرونده زهرا کاظمی، ايسنا


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی


وکيل مدافع پرونده وبلاگ‌نويسان گفت که تا وقتی قاضی پرونده، ابلاغ دادگاه انقلاب نداشته باشد، اين پرونده بايد در انتظار بماند.

محمد سيف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ايسنا با اشاره به اين‌که روز دوشنبه برای پيگيری پرونده وبلاگ‌نويسان به دادگاه مراجعه کرده است، افزود: قاضی اين پرونده چون ابلاغ رسيدگی دادگاه انقلاب را ندارد بنابراين پرونده بايد بماند تا ابلاغ صادر شود يا اين که رييس دادگاهی پرونده را بررسی کند که ابلاغ دادگاه انقلاب را داشته باشد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی که وکالت پرونده فوت زهرا کاظمی را نيز به عهده دارد، با بيان اين‌که روز گذشته رای پرونده زهرا کاظمی به دستش رسيده است، گفت: ‌شعبه‌ی ۱۵ تشخيص ديوان عالی کشور ايرادات اساسی وکلای پرونده را پذيرفته است، اين ايرادات در اين زمينه مطرح بود که دادگاه بدوی و تجديدنظر برای رسيدگی به قتل عمد که موضوع شکايت ماست، صالح نيست و دقيقا اين ايرادات را ديوان درست دانست و اکنون پس از ۴ سال، گفته شد که بايد از ابتدا به پرونده زهرا کاظمی رسيدگی شود و به اين ترتيب پرونده به دادگاه کيفری استان خواهد رفت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اظهارات سيف‌زاده در باره پرونده وبلاگ‌نويسان و پرونده زهرا کاظمی، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016