سه شنبه 27 فروردین 1387

صدور دستور از سوی احمدی نژاد برای تامين امنيت شيرين عبادی، انتخاب

خبرگزاری انتخاب : رئيس جمهور درپی انتشار گزارش هايی درخصوص ارسال نامه های تهديدآميز به شيرين عبادی، به فرمانده نيروی انتظامی دستور داد تا به فوريت، اقدامات لازم را برای تامين امنيت و رفع نگرانی اين شهروند ايرانی معمول دارد.

رئيس جمهور درپی انتشار گزارش هايی درخصوص ارسال نامه های تهديدآميز به شيرين عبادی، به فرمانده نيروی انتظامی دستور داد تا به فوريت، اقدامات لازم را برای تامين امنيت و رفع نگرانی اين شهروند ايرانی معمول دارد.

به گزارش خبرنگار سرويس سياسی خبرگزاری انتخاب، محمود احمدی نژاد با تاکيد بر اهميت صيانت از حرمت، حقوق و سلامت همه شهروندان ايرانی، از فرمانده نيروی انتظامی خواست تا درباره اين موضوع تحقيق و منشأ اين نامه ها را کشف و عوامل آن را به دستگاه قضايی معرفی کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

يادآور می شود، وی روز دوشنبه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه گفته بود که نامه های تهديداميزی دريافت کرده است. وی در سال ۲۰۰۶ هم از اين تهديدات خبر داده بود اما دوشنبه گفت که اخيرا اين تهديدات عليه وی و خانواده اش بسيار شديد شده است.

وی گفت يافتن کسانی که مرا تهديد به مرگ کرده اند کار سختی نيست اينها افرادی هستند که با ايده ها و افکار من مخالف هستند. گروههای تهديد کننده همچنين وی را متهم به طرفداری از بهاپيت کرده اند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'صدور دستور از سوی احمدی نژاد برای تامين امنيت شيرين عبادی، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016