دوشنبه 9 اردیبهشت 1387

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی خواستار افزايش اختيارات نيروی انتظامی شد، ايرنا

فرمانده نيروی انتظامی جمهوری اسلامی ايران خواستار افزايش اختيار و اعطای نقش داوری به اين نيرو به منظور قضازدايی و افزايش قانونمداری و نظم و انضباط در جامعه شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ايرنا، سردار اسماعيل احمدی مقدم روز دوشنبه در مراسم اختتاميه همايش سراسری فرماندهان و مديران نيروی انتظامی که در تهران با حضور غلامعلی حدادعادل رييس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود:
کارکنان اين نيرو بايد برای تعامل با مردم و دريافت اين اختيارات از توانمندی لازم برخوردار شده و آموزش‌های لازم را ببينند.

وی در ادامه کاهش جرايم به ويژه جرايم اجتماعی، افزايش احساس امنيت که باعث ارتقا سلامت اخلاقی جامعه و ترويج شعائر اخلاقی شده است را از مشخصه های عملکرد اين نيرو در سال ‪ ۸۶‬عنوان کرد.

احمدی مقدم کاهش ‪ ۴‬هزار و ‪ ۶۵۰‬کشته و ‪ ۳۱‬هزار مصدوم در حوادث رانندگی در سال گذشته را از ديگر نقاط قوت عملکرد نيروی انتظامی برشمرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

فرمانده نيروی انتظامی سال ‪ ۸۶‬را بهترين سال امنيتی در دهه گذشته دانست و گفت: در سايه بهبود ساختار و ساماندهی منابع انسانی و مادی در نيروی انتظامی کارايی نيرو و بهبود شاخص‌های بهره وری آن تا ‪ ۳۰‬درصد افزايش داشته است.

وی در ادامه گسترش امنيت به همراه توسعه فرهنگ‌سازی را از اولويت‌های نيروی انتظامی نام برد و گفت: اعتماد مردم اصلی‌ترين سرمايه نيروی انتظامی است که اين نيرو از آن برخوردار است.

سردار احمدی مقدم تاکيد کرد: پليس قادر است با توجه به موقعيت و سرمايه اجتماعی خود بسياری از منازعات را قبل از ورود به وادی جرم ، حل و فصل کند.

Copyright: gooya.com 2016