چهارشنبه 4 اردیبهشت 1387

معاون اول رييس قوه قضاييه درباره پرونده سردار زارعی: هيچ گونه فسادی در هيچ گوشه‌ای از نظام قابل تحمل نيست، ايسنا

- اميدوارم پرونده براساس عدل رسيدگی ‌شود


خبرگزاری دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فقه و حقوق - حقوق سياسی


معاون اول رييس قوه قضاييه با بيان اين‌که اميدواريم پرونده يکی از فرماندهان سابق نيروی انتظامی براساس آنچه اقتضای حق و عدل است مورد رسيدگی قرار گيرد، تصريح کرد: مديران بايد هر نوع جرم و لغزش را برای مجموعه خود يک آفت بدانند.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت الاسلام والمسلمين سيد ابراهيم رييسی در حاشيه مراسم تحليف کارآموزان قضايی تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به اين سوال که چرا پرونده يکی از فرماندهان سابق نيروی انتظامی که در قوه قضاييه مطرح است در سازمان قضايی نيروهای مسلح مورد رسيدگی قرار نمی‌گيرد، اظهار داشت: اين پرونده در دادگستری تهران در حال رسيدگی است و اميدواريم براساس آنچه اقتضای حق و عدل است مورد رسيدگی قرار گيرد.

وی با بيان اين‌که تخلف از سوی همه بد است و از کسانی که به نحوی در بخش‌های حکومت دست اندرکار باشند، طبيعتا بدتر است، گفت: به نظرم مديران بايد هر نوع جرم و لغزش را برای مجموعه خود يک آفت بدانند و برای پاک نگه داشتن مجموعه اداری از هر گونه آسيب، بايد با هر گونه فساد برخورد کنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

معاون اول قوه قضاييه ادامه داد: هيچ گونه فسادی در هيچ گوشه‌ای از نظام جمهوری اسلامی قابل تحمل نيست و مطلقا به تعبير مقام معظم رهبری نبايد اجازه داد فساد در هيچ گوشه‌ای از گوشه‌های کشور لانه کند.

وی خاطرنشان کرد: لازمه اين موضوع حساس بودن همه بخش هاست و حساسيت در مقابل هر گونه فساد بايد جز موضوعات مورد توجه همه دست اندرکاران باشد و اين حساسيت می‌تواند بخش‌های اداری کشور را از هر نوع آسيبی مصون بداند.

Copyright: gooya.com 2016