دوشنبه 27 خرداد 1387

اطلاعيه قوه قضاييه در باره ترور ابراهيم کريمی، دادرس دادگاه انقلاب شهرستان سراوان در سيستان و بلوچستان، ايسنا

"بسم‌الله الرحمن الرحيم

«انالله و انااليه راجعون»

بار ديگر دست‌های پليد عمال استکبار و دشمنان ناجوانمرد نظام مقدس اسلامی ايران به پشتيبانی از اربابان جنايتکارشان از آستين بيرون آمد و جنايتی ديگر آفريد. اين بار قلب پاک يک قاضی شجاع، مومن و متعهد آماج تيرهای فتنه اين دشمنان قرار گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس شعبه ۱۰۱ دادگاه جنايی و دادرس دادگاه انقلاب شهرستان سراوان صبح امروز ناجوانمردانه مورد هدف گلوله تروريست‌های کوردل قرار گرفت و پس از سال‌ها تلاش و مجاهدت دعوت حق را لبيک گفت و جان پاکش لبريز از شهادت به سوی لقاء‌الله پر کشيد.

ابراهيم کريمی، معاون قضايی دادگستری شهرستان سراوان و از قضات پاک، شجاع و سخت‌کوش استان سيستان و بلوچستان بود که به گواهی همه کسانی که وی را می‌شناختند همواره دغدغه خدمت به مردم مظلوم و محروم منطقه و دفاع از حق و عدالت را سر لوحه کار خود قرار داده بود.

قوه قضاييه جمهوری اسلامی ايران ضمن عرض تسليت به پيشگاه امام عصر (عج) مقام معظم رهبری و خانواده محترم اين شهيد عدالتخواه و مردم شريف استان سيستان و بلوچستان و قضات سراسر کشور اعلام می‌دارد که قطعا عاملان اين جنايت را در اسرع وقت شناسايی و به کيفر اعمال سنگين خود خواهد رسانيد تا سرسپردگان تروريسم و جنايتکاران و دشمنان نظام اسلامی بر اين گمان باطل نباشند که با اين قبيل جنايت‌های فجيع و ضدانسانی می‌توانند خللی در اراده و عزم مردم، مسوولان و خدمتگذاران به نظام اسلامی وارد کنند.

بی‌شک اين‌گونه اقدامات سبعانه جز بر ملاشدن ماهيت پليد و شيطانی گروهک‌های کوردل و دشمنان استکباری و افزايش وحدت و انسجام ملت ايران و اراده مسوولان در ارائه خدمت بيشتر به مردم در تمام بخش‌ها به ويژه در دستگاه قضايی ثمری نخواهد داشت."

Copyright: gooya.com 2016