پنجشنبه 3 مرداد 1387

ربودن و ضرب و شتم جاويد کمانگر، برادرزاده يازده ساله فرزاد کمانگر، مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران

روزگذشته مورخه ۲/۵/۸۷ جاويد کمانگر، برادرزاده يازده ساله فرزاد کمانگر معلم اعدامی، جهت خريد مايحتاج منزل در ساعت ۹ صبح از منزل خارج و در بين راه توسط دو دستگاه اتومبيل سفيدرنگ با پلاک نظامی متعلق به سپاه پاسداران با توسل به زور ربوده ميشود و با بستن چشم نامبرده وی را به نقطه نامعلومی منتقل نموده و چندين ساعت نامبرده را مورد ضرب و شتم و هتاکی قرار ميدهند. بطوريکه نامبرده دچار خونريزی چشم و گوش ميگردد ، سرانجام پس از ساعتها ضرب و شتم و شکنجه اين کودک وی را در ساعت ۲۱ شب به نقطه ای در پنج کيلومتری خارج از شهر منتقل و رها ميکنند ، که وی نيز پس از حداقل يکساعت پياده روی خود را به منزل ميرساند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وی سريعاً به بيمارستان جهت مداوای پزشکی منتقل ميگردد و همچنين صبح امروز خانواده کمانگر با مراجعه به دادستانی کامياران اقدام به شکايت از اداره اطلاعات مبنی بر ربودن و شکنجه اين کودک نموده اند که با حضور نماينده وزارت اطلاعات جلسه مواجهه و بازپرسی و شهادت شهود به روز شنبه مورخه ۵/۵/۸۷ موکول گرديد.

کودک مذکور هم اکنون دچار ضربه روحی و مشکلات جسمی گرديده است ، مشخص نيست که ربودن و شکنجه يک کودک که همراه با هتاکی به خانواده و به خصوص شخص فرزاد کمانگر همراه بوده است بر چه مبنايی صورت پذيرفته است.
شايان ذکر است در اطلاعيه روزگذشته دستگيری اين کودک با ذکر هشت سال سن بعلت همراهی پنج تن بازداشت شده اعلام گرديده بود که بدين وسيله اصلاح ميگردد وی از مقابل درب منزل ربوده شده است و ارتباطی با پنج بازداشت شده روزقبل ندارد.

Copyright: gooya.com 2016