دوشنبه 7 مرداد 1387

عبدالله نوری: به هيچ عنوان قصد حضور در انتخابات رياست جمهوری را ندارم، انتخاب


خبرگزاری انتخاب : عبدالله نوری وزير کشور دولت اول خاتمی و هاشمی رفسنجانی در گفت و گويی کوتاه با خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، حضور خود در انتخابات رياست جمهوری دوره دهم را به شدت رد کرد.وی گفت به هيچ عنوان بنا ندارد در انتخابات رياست جمهوری شرکت کند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

خبرگزاری انتخاب - عبدالله نوری وزير کشور دولت اول خاتمی و هاشمی رفسنجانی در گفت و گويی کوتاه با خبرنگار سياسی خبرگزاری «انتخاب»، حضور خود در انتخابات رياست جمهوری دوره را به شدت رد کرد.

وی گفت به هيچ عنوان بنا ندارد در انتخابات رياست جمهوری شرکت کند.

وی با اشاره به احتمال کانيداتوری خاتمی و کروبی گفت: اين مسائل به من ارتباطی ندارد چرا که اين دوستان هر کاری بخواهند می توانند انجام دهند

نوری افزود: فعلآً قصد حضور در هيچ مصنب اجرايی را ندارم

يادآوری می شود، طی روزهای اخير، بسياری از رسانه ها خبر از حضور وی در انتخابات دوره ی آينده رياست جمهوری دادند و حتی مدعی ديدار انتخاباتی کروبی با وی شدند.

نوری در اواخر دهه ۷۰، به دادگاه ويژه روحانيت فراخوانده شد و پس از چندين جلسه محاکمه و دفاع، و بنابر اتهام هايی مانند توهين به مقدسات، نشر اکاذيب، اقدام بر عليه امنيت ملی در دادگاه ويژه روحانيت محاکمه و به۵ سال زندان محکوم شد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'عبدالله نوری: به هيچ عنوان قصد حضور در انتخابات رياست جمهوری را ندارم، انتخاب' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016