یکشنبه 10 شهریور 1387

لايحه حمايت از خانواده از دستور کار مجلس خارج شد، ايسنا


حميدرضا حاجی ‌بابايی گفت: ‌با توجه به اختياری که هيات رييسه برای در اولويت قرار دادن طرح‌ها و لوايح دارد، لايحه حمايت از خانواده را برای بررسی بيشتر از دستور کار مجلس خارج کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اين عضو هيات رييسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی (ايسنا)، به دنبال خبر خروج لايحه حمايت از خانواده از دستور کار مجلس عنوان کرد : با توجه به اين که کليات اين لايحه هنوز در صحن علنی بررسی و تصويب نشده؛ هيات رييسه تشيخص داد که بايد بر روی اين لايحه کار کارشناسی بيشتر شود. بنابراين آن را فعلا از دستور کار خارج کرد تا در کميسيون حقوقی و قضايی مورد بررسی بيشتر قرار گيرد.

حاجی بابايی خاطر نشان کرد: قبل از تعطيلات مجلس نيز ما سه طرح را که نياز به کار کارشناسی بيشتر داشت از دستور کار مجلس خارج کرده و به کميسيون مربوطه ارجاع داديم.

وی در پاسخ به اين سوال که آيا نياز به تشکيل کميته‌ی مشترک بين دولت و مجلس برای بررسی بيشتر لايحه وجود دارد يا خير، گفت: نيازی به کميته‌ی مشترک نيست و کميسيون قضايی حقوقی برای بررسی بيشتر اين لايحه کفايت می‌کند.

حاجی بابايی همچنين در پاسخ به اين پرسش که آيا از سوی دولت درخواستی مبنی بر خروج لايحه از دستور کار داشتيد يا نه، گفت: اگر دولت چنين درخواستی داشت درخواست استرداد لايحه را از مجلس می‌کردند، نه درخواست خروج لايحه از دستور کار مجلس برای بررسی بيشتر.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'لايحه حمايت از خانواده از دستور کار مجلس خارج شد، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016