Click for Amazing Phone Card








پنجشنبه 5 خرداد 1384

رفسنجاني: رئوس برنامه هاي خود را در چند روز آينده عرضه خواهم كرد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

هاشمي رفسنجاني در ديدار جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي گفت: تا آخرين لحظات براي حضور در انتخابات ترديد داشتم و تمايل داشتم كه افراد ديگري عهده دار مسووليت رياست جمهوري شوند اما شرايطي كه وجود داشت حضور در انتخابات را بر من تكليف كرد.

به گزارش ايلنا،رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به ضرورت تعامل صحيح قوا با يكديگر تصريح كرد: مطمئن بودم كه همكاري مجلس با من بيشتر از ساير كانديداها خواهد بود، براي من مجلس يكپارچه مهم است و معتقدم مجلس متفرق و اختلاف و درگيري مانعي بر سر راه توسعه اصولي كشور است.
هاشمي رفسنجاني تاكيد كرد: تفرقه و تشتت سم مهلكي براي نظام است و هيچ نفعي براي انقلاب ندارد، اتحاد و همدلي قوا و نيروهاي سياسي تنها راه پيشرفت كشور است.
رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام رفع تشنجات را در زمان فعلي مهم ارزيابي كرد و گفت: با عمل به راهكارهاي موجود و تلاش براي آرام كردن فضاي كشور مي توانيم تحولي در امور اقتصادي، كم كردن تورم، رفع بيكاري و ايجاد نشاط در فضاي جامعه ايجاد كنيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي گفت: رئوس برنامه هاي من براي اداره جامعه در حال تدوين است و در چند روز آينده متن آن را به جامعه عرضه خواهم كرد.
در ابتداي اين ديدار كه بيش از يكصد تن از نمايندگان حضور داشتند،قدرت الله عليخاني و تيمور علي عسگري به بيان نظرات خود در خصوص نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و تشريح خواست ديدگاه هاي نمايندگان حاضر در مورد نحوه اداره كشور و تعامل دولت آينده با مجلس پرداختند.

دنبالک: http://mag.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/23220

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رفسنجاني: رئوس برنامه هاي خود را در چند روز آينده عرضه خواهم كرد، ايلنا' لينک داده اند.
خبرنامه گويا از هيچ نامزد انتخاباتي حمايت نمي کند. همه نامزدان مي توانند در اين صفحه تبليغ کنند. براي درج آگهي با اي ميل advertisement @ gooya.com تماس بگيريد.

Copyright: gooya.com 2005