پنجشنبه 20 تير 1387

پرسپوليس اولين بازى دوستانه اش را توفانى شروع كرد، عكس، امضا و ۷ گل در يك بازى تداركاتى، ايران ورزشی


ايران ورزشى - نزديك به ۷۰۰ هوادار روى سكوهاى كارگران نشسته اند. زمان باقيمانده تا شروع اولين بازى تداركاتى پرسپوليس را به بحث سپرى مى كنند. جالب است كه تعدادى از آنها از جدايى كعبى و آقايى اظهار خوشحالى مى كنند و معتقدند آنها كه باافشين قطبى مشكل داشته اند، بهتر است همه بروند. چند نفرى هم از اين بابت دلخور به نظر مى رسند. ليدرهاى پرسپوليس هم در كنار ليدرهاى خاص على پروين نشسته اند اما در بحث هواداران شركت نمى كنند. بازيكنان و مربيان همه در رختكن هستند و چند هوادار شهرستانى كه براى تماشاى تمرين آمده اند پشت در رختكن منتظر ايستاه اند تا بتوانند عكسى و امضايى بگيرند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مسؤولان تيم سايپا يدك، حريف تداركاتى پرسپوليس هم در جايگاه بالاى ورزشگاه حضور دارند. ساعت ۱۶:30 است. بازيكنان دو تيم براى گرم كردن بدن هايشان وارد زمين شده اند. همه گرم مى كنند و عابدزاده باز هم برنامه اى ويژه براى حقيقى دارد. امير عابدزاده هم هست. سعيد فتاحى قرار است بازى را سوت بزند. او كه ازداوران ليگ يك است حسن طومارى و جواد قنبريان را هم كنار خود دارد. با ۱۵ دقيقه تاخير و ساع۱۵:30 دقيقه سوت شروع بازى به صدا درمى آيد. پرسپوليس يك طرف زمين ايستاده و تيم سايپا يدك كه در ليگ كارگرى تهران حضور دارد و سعيد نعيم آبادى هم مربى اش است طرف ديگر. در پرسپوليس چهره آشنايى ديده نمى شود. همه بازيكنان جوانان و اميد پرسپوليس هستند و چند نفرى هم تستى. بازيكنان اصلى هم نظاره گرند. جالب اينكه هادى نوروزى هم در جمع اصلى ها نشسته. فقط حقيقى است كه هنوز هم مشغول تمرين است. عابدزاده برايش تمرينات استقامتى و عضلانى را در نظر گرفته. توره مصدوم هم اختصاصى كار مى كند.
پرسپوليس حتى در اين بازى هم روش مورد علاقه قطبى يعنى ۱-3-2-4 را استفاده كرده و نيمه اول را با گلزنى مهدى رجبى، ضيا نيك نفس و وامق عباسيان و با پيروزى ۳- يك به پايان مى برد. حميد صياد هم تك گل سايپا يدك را زده. سكوها حسابى شلوغ است. هواداران در ادامه بحث هاى خود از على دايى هم گله مى كنند. حسابى از او دلخورند و مى گويند به خاطر ضربه زدن به پرسپوليس چند سرخپوش را به سايپا برده است. صحبت هاى آنها ادامه دارد و بازيكنان اصلى پرسپوليس كه نيمه اول را به دويدن و سپك تاكرا سپرى كرده اند به زمين مى روند. حقيقى دروازه بان است. سپهر و باقرى ها دو مدافع ميانى و محمد و شيرى به ترتيب مدافعان راست و چپ. حسين بادامكى همراه با بازيكن سنگالى به عنوان هافبك دفاعى بازى مى كنند و نورى، منصورى و نوروزى پشت سر تك مهاجم يعنى خيرخواه هستند.
آنها حسابى مورد تشويق قرار مى گيرند. حالا نوبت تستى ها است كه نظاره گر باشند. خوردبين و كماسى هنوز نيامده اند. خليلى هم با لباس شخصى كنار زمين ايستاده. حالا برترى پرسپوليس كاملا مشهود است به ويژه اينكه سرخ ها با سه گل ديگر كه هادى نوروزى، فرهاد خيرخواه و سپهر حيدرى زده اند تا اينجاى كار حريف را ۶ تايى كرده اند. محمد و خيرخواه به خاطر عملكرد خوبشان مورد تشويق پيروانى قرار مى گيرند اما اين پايان كار نبود چرا كه پژمان نورى هفتمين گل را به ثمر مى رساند تا نتيجه ۷- يك در پايان بازى به دست آيد تا تماشاگرانى هم كه براى تماشاى تمرين آمده بودند با رضايت تمرين را ترك كنند.

دنبالک:
http://news.gooya.com/cgi-bin/gooya/mt-tb.cgi/37612

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پرسپوليس اولين بازى دوستانه اش را توفانى شروع كرد، عكس، امضا و ۷ گل در يك بازى تداركاتى، ايران ورزشی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016