Monday, Feb 27, 2017

صفحه نخست » جمعی از نمایندگان مجلس به دیدار محمد خاتمی رفتند

mohamad_khatami.JPGجمعی از نمایندگان مجلس عصر امروز به دیدار رییس دولت اصلاحات رفتند.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: جمعی از نمایندگان مجلس که اکثر قریب به اتفاق آنها از اعضای فراکسیون امید بودند در سالگرد انتخابات هفت اسفند و بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی به دیدار حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی رفتند.

سخنگوی فراکسیون امید درباره مباحثی که در این جلسه مطرح شد، اظهار کرد: در این دیدار که حدود ۵۰ تن از نمایندگان مجلس حضور داشتند، برخی از نمایندگان مجلس از جمله آقای عارف به بیان دیدگاه‌ها و برخی دغدغه‌هایشان درباره مسائل داخلی پرداختند و بر ضرورت همدلی و هماهنگی برای رفع مشکلات جامعه تاکید داشتند.

او ادامه داد: این دیدار بیشتر دوستانه بود و اصلی‌ترین مبحثی که در آن تاکید شد، لزوم همدلی میان مسئولان برای رفع مشکلات مردم بود.

پارسایی گفت: بعد از اینکه نمایندگان مجلس مطالب خود را مطرح کردند، آقای خاتمی نیز نکاتی را بیان کردند.

علی‌مطهری: پیگیر ملاقات با محصوران هستم/توضیح درباره دیدار با خاتمی

ایلنا - علی مطهری در حاشیه مراسم «حماسه امید» با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت گزارش مجلس درباره لغو سخنرانی‌اش در مشهد اعلام کرد: تهیه گزارش به اتمام رسیده و به کمیسیون ارائه شده اما در مورد این‌که در صحن قرائت شود یا خیر هنوز مشخص نیست.
او گفت: هر دو گزارش کمیسیون شوراها و وزارت کشور را به دادسرای ویژه روحانیت ارائه کردیم.
مطهری در پاسخ به سوالی درباره این‌که در دیدار شب گذشته با خاتمی با سخنرانی او و محمدرضا عارف، درچه موردی صحبت کرده، گفت: آقای عارف در این دیدار صحبت نکرد و بنده نیز درباره مسائل روز صحبت کردم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در پاسخ به سوالی درباره طرح استفساریه قانون انتخابات گفت: ظاهراً شورای نگهبان بر ایراد قبلی خود در مورد طرح استفساریه تاکید کرده و به نظرم این طرح می‌توانست به طور مستقیم به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال شود اما در حال حاضر قرار است، باتوجه به این‌که در بررسی قبلی مجلس رفع ابهام شده بود، دوباره به مجلس بازگردد و پس از آن‌که مجلس بر نظر قبلی خود اصرار کرد، به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال می‌شود.
او درباره آخرین وضعیت اصلاحیه قانون انتخابات نیز گفت که در حال حاضر زمان کافی برای رسیدگی به این طرح وجود ندارد و صرفاً منتظر ارائه لایحه دولت هستیم.
مطهری در پایان در پاسخ به سوال دیگری درباره طرح ملاقات با محصوران اعلام کرد: باتوجه به این‌که جلسه شب گذشته خصوصی نبوده، طبیعتاً صحبتی با آقای خاتمی نکردیم اما کماکان پیگیر این مسئله ملاقات با محصوران هستیم.
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy