Sunday, Mar 5, 2017

صفحه نخست » «حلزون شنوایی» و «ایمپلنت»؛ خدمات رایگان مدیر بیمارستان خاتم‌الانبیاء به آیت‌الله جنتی از سفره انقلاب

ahmad_e_jannati.JPGروزي كه از تویسركان با مدرك فوق ديپلم به تهران آمد، به دلیل نداشتن محلي براي استراحت، در درمانگاه محل کار خود مي‌خوابيد. پس از مدتي خود را به اطاق عمل بيمارستان خاتم الانبياء رساند و مشغول كار در این محل شد.

به گزارش خبرنگار «آمدنیوز»، «پیرحسین کولیوند» متولد ۱۳۵۰ یکی از افرادی است که با رانت نزدیکی به اعضای مؤثر بیت رهبری جمهوری اسلامی به مدارج بالایی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء سپاه پاسداران دست پیدا کرده است.

وی از سال ۱۳۷۴ با ساختن مدارک جعلی تحصیلی و انتساب خود به نیروهای امنیتی، جانشين مسئول اتاق عمل بيمارستان خاتم الانبياء(ص) شد. «کولیوند» از شش ماهه دوم سال ۱۳۷۴ سرپرست كارديوپرفيوژنيست‌هاي بيمارستان خاتم‌الأنبیاء و از سال ۱۳۷۵ مسئول اتاق عمل این بيمارستان شد. وی از دي‌ماه ۱۳۸۰ با نزدیکی به حجت‌الاسلام علی‌اصغر حجازی از اعضای مؤثر بیت رهبری جمهوری اسلامی، جانشين مديريت و مسئول دفتر رئيس بيمارستان خاتم الانبياء(ص) گردید و از اسفندماه همان سال نیز با لابی‌گری و عضویت در شوراهای اسلامی بیمارستان، به مديریت آن منصوب شد.

«پیرحسین کولیوند» در دوره مديريت خود از هيچ كوششي برای اخراج کارکنان بي‌پناه و جايگزينی آنان با افراد وابسته به ارباب قدرت دريغ نکرد. او با خوش رقصي به تمامی پرسنل این بیمارستان که در تجمع حکومتی ٩ دي در این مراسم حضور پیدا کرده بودند، مبلغ ٥٠ هزار تومان پرداخت کرد.

مدیر فعلی بیمارستان خاتم الانبیاء پس از بی‌انضباطی‌های گسترده مالی در سال ۱۳۸۹ با گزارش سازمان بازرسي كل كشور تا مرز اخراج از این بیمارستان پیش رفت اما در همان زمان شروع به جمع‌آوري و ساخت مدارکی کرد تا نشان دهد «در جبهه‌های جنگ ایران و عراق، دچار مصدومیت شيميايي شده» و به وسیله‌ی این مدارک توانست خود را از اخراج نجات دهد.

با روي كار آمدن دولت حسن روحاني، مديريت بنياد شهيد به دلیل گزارشات متعدد مخابره شده از اجحاف‌هاي صورت گرفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء، تصمیم بر جایگزینی وی با فردی کارآمد گرفت، اما تغییر وی با حمایت نیروهای امنیتی و بیت رهبری عملا امکان‌پذیر نشد و وی در سمت مدیریتی خود ابقا گردید.

یک منبع آگاه نظامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خبرنگار «آمدنیوز» گفته است: «در سال‌هاي اخير بيمارستان خاتم‌الانبياء محلي برای لابي‌گري و درمان رایگان افراد شاغل و وابسته به بيت رهبری جمهوری اسلامی شده است. این افراد در هر زمانی که بخواهند به همراه خانواده‌های‌ خود به این بیمارستان مراجعه و تحت انواع درمان‌های رایگان، معاینات تخصصی پزشکی و چک‌ آپ‌های منظم قرار می‌گیرند.»

این مقام نظامی سپاه پاسداران که به شرط عدم افشای نامش با خبرنگار «آمدنیوز» گفت‌وگو کرده، اظهار نمود: «در میان مراجعه‌کنندگان منسوب به بیت رهبری جمهوری اسلامی به بیمارستان خاتم‌الأنبیاء، آیت‌الله «احمد جنتی» دبیر مادام‌العمر شورای نگهبان نیز از مشتریان لحظه‌ای و دائمی این بیمارستان است؛ به طوری‌که وی با هر سرماخوردگي جزئی به این بیمارستان مراجعه و تحت 'چک آپ کامل و رایگان' پزشکان متخصص قرار می‌گیرد.»

Ahmad-Jannati-Amadnewsاین مقام نظامی تأکید کرد: «چندی پیش آیت‌الله احمد جنتی که در سوم اسفندماه ۱۳۹۵، به سن نود سالگی پای‌ گذاشت، با 'همسر جدید خود' به بیمارستان خاتم‌الانبیاء مراجعه و برای یکی از گوش‌های خود به طور رایگان «حلزون شنوایی» کاشت که هزینه‌ی صد میلیونی این عمل جراحی، به طور کامل توسط بیمارستان خاتم‌الانبیاء پرداخت گردید. هم‌چنین «ایمپلنت کامل» دندان‌های آیت‌الله احمد جنتی نیز در بیمارستان خاتم الانبیاء انجام و هزینه‌ی آن به طور کامل از بیت‌المال مسلمین پرداخت گردید.»

«پيرحسين كوليوند» با پشتیبانی نیروهای امنيتي و عنايات بيت رهبري جمهوری اسلامی هم‌زمان با مديریت بيمارستان خاتم‌الانبیاء، به سرپرستی اورژانس كشور نیز منصوب شده تا بتواند خدمات کامل پزشکی را به مسئولین نورچشمی کشور با هزینه‌ی بیت‌المال انجام دهد.

وی از زمان انتصاب خود به مدیریت بیمارستان خاتم‌الانبیاء، كليه بخش‌هاي درآمدزاي این بيمارستان - كه متعلق به خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران است - را بدون انجام تشریفات قانونی (مزایده) به اقوام و نزدیکان خود واگذار و از اين راه، مبالغ هنگفتی سوء استفاده مالی را به نام خود ثبت کرده است.

«پیرحسین کولیوند» که خود را به طور کامل مورد حمایت مسئولین کشور یافته، از حالا خود را براي دولت آينده آماده کرده تا با فشار آیت‌الله احمد جنتي و نزديكان وابسته به بيت رهبري، پست وزارت بهداشت را تصاحب کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy