Monday, Mar 6, 2017

صفحه نخست » تام هنکس و مریل استریپ در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

r85888h_small.jpgبه گزارش کیوسک‌تایمز، تام هنکس و مریل استریپ بازیگران اصلی فیلم «پست/The Post» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ خواهند بود. تمرکز اصلی این فیلم بر نقش روزنامه واشنگتون پست در انتشار اسناد رسوا کننده مربوط به جنگ ویتنام است که توسط «بن بردلی/Ben Bradlee» و «کی گراهام/Kay Graham» افشا شد.
تام هنکس قرار است نقش بردلی را ایفا کند و مریل استریپ هم به شخصیت کی گراهام جان خواهد بخشید.


مریل استریپ پیش از این تنها در فیلم «هوش مصنوعی/A.I» با اسپیلبرگ همکاری کرده؛ اما طومار همکاری تام هنکس و اسپیلبرگ طولانی‌تر از این حرف‌هاست و از «اگه می‌تونی منو بگیر/Catch Me If You Can» و «ترمینال/Terminal»‌ تا نمونه‌های متأخری چون «پل جاسوس‌ها/The Bridge Of Spies»‌ را شامل می‌شود.
ترکیب این سه نفر که تا به حال روی هم ۹ جایزه اسکار گرفته اند را باید از حالا جزو مدعیان سال آینده آکادمی به حساب آورد.


مریل استریپ در حال حاضر مشغول بازی در دنباله «مری پاپینز/Mary Poppins»‌ است. تام هنکس را نیز به زودی در فیلم علمی-تخیلی «دایره/Circle» در مقابل اما واتسون خواهیم دید. اسپیلبرگ این روزها درگیر مراحل پس از تولید فیلم جدید خود با نام «بازیکن شماره یک آماده باش/Ready Player One» است و چند پروژه دیگر از جمله قسمت پنجم «ایندیانا جونز/Indiana Jones»‌ و «آدم‌ربایی ادگاردو مورتارا/The Kidnapping Of Edgardo Mortara»‌ را در صف تولید دارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy