Thursday, May 4, 2017

صفحه نخست » چگونه امام رضا و دختر پیامبر را قربانی آیت الله قتل عام می کنند؟

اکبر گنجی ـ ویژه خبرنامه گویا

Akbar_Ganji.jpgبرای "آیت الله قتل عام" سرود "خادم الرضا" را ساخته اند که به امام رضا می گوید: "تو شمسی و خادم تو فانوس" است و "دریاست دل خادم اقیانوس". او را فرزند فاطمه زهرا- دخت پیامبر اسلام- می خوانند.

قبل از این از امام زمان برای تحمیل احمدی نژاد استفاده ابزاری کردند، اینک از امام رضا و دختر پیامبر برای فردی هزینه می کنند که آیت الله منتظری به او گفت: این "قتل عام" شما آبروی اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی را برده و از شما به عنوان "جنایتکاران تاریخ" یاد خواهد شد.

تنها شهید انقلاب اسلام است

ابرهیم رئیسی دیروز در ایلام گفت:"من از حق خودم در برابر همه حرفهایی که درباره‌ام زدند، گذشتم اما نمی ‌توانم در برابر آنچه که درباره امام رضا و انقلاب گفتند، گذشت کنم، من کسی نیستم که بتوانم از حق مردم بگذرم".

معلوم نیست ابراهیم رئیسی از کدام "حق" سخن می گوید. کارنامه دوران جمهوری اسلامی او، جز سرکوب جنبش سبز، حصر رهبران جنبش سبز، تعیین حکم اعدام برای رهبران جنبش سبز، ممنوع التصویری محمد خاتمی، سرکوب روحانیون دگراندیش از طریق دادگاه ویژه روحانیت، قتل عام چند هزار زندانی سیاسی و عقیدتی محکوم به حبس، برخورد با شبکه های اجتماعی، ممانعت از برگزاری کنسرت در استان خراسان رضوی با همکاری پدر زن خود- آیت الله علم الهدی- ، رانت خواری گسترده برای همسر خود در تحصیلات و مشاغل دانشگاهی و جایزه های مختلف، بزرگترین فرار مالیاتی ایران در آستان قدس، دریافت "حقوق کهکشانی"- ۱۰ درصد سود موقوفات امام رضا- و....، چه در انبان دارد؟ (رجوع شود به مقاله "چرا امام رضا مالیات نمی دهد ولی به آیت الله قتل عام "حقوق کهکشانی" می دهد؟ ").

امام رضا و حضرت زهرا را هزینه خود کردن که دفاع از آنان نیست. امام رضا و دخت پیامبر را در پای "آیت الله قتل عام" قربانی می کنند. میزان علاقه آنها به اسلام و شخصیت های اصلی اش این اندازه است.

Raeisi_Sepah.jpgعلامه طباطبایی از ابتدأ پیامدهای انقلاب اسلامی را خوانده بود. آیت الله مرتضی مطهری، تفسیر المیزان طباطبایی را بزرگترین و مهمترین تفسیر قرآن از صدر اسلام تاکنون نامیده است. علی شریعتی از مطهری پیش تر رفت و با توجه به جلسات هفتگی داریوش شایگان، سید حسینن نصر، هانری کربن و دیگران با علامه طباطبایی، ادعا کرد طباطبایی "سقراطی است که نشسته و هانری کربن نیز فاضل خوش ذوقی که می کوشد تا از این اقیانوس عظیم افکار و عواطف عمیق و گونه گونه ای که فرهنگ اسلامی و شیعی را ساخته است، جرعه هایی بنوشد"(علی شریعتی، مجموعه آثار ، جلد ۴ ، ص ۹۶۶).

اما همین طباطبایی که همه به اصطلاح فیلسوفان و مفسران حوزوی افتخارشان شاگردی او بود و هست، وقتی درگذشت، آیت الله خمینی که برای درگذشت اعضای خانواده مسئولان نظام بیانیه صادر می کرد، حاضر نشد برای تسلیت او بیانیه ای صادر کند. چرا؟

آیت الله خمینی می دانست که مواضع علامه طباطبایی پیرامون انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی چیست. وقتی یکی از روحانیون ترور شد و به علامه طباطبایی گفته بودند که او شهید انقلاب است، طباطبایی ضمن نفی آن ادعا گفته بود:"تنها شهید این انقلاب اسلام است".

طباطبایی بسیار زود درگذشت (۲۴ آبان ماه ۱۳۶۰) و شاهد بسیاری از جنایات اینها نبود. اما بعید است آن فیلسوف و مفسر مسلمان نیز با آن ذهن توانسته باشد حدس بزند که کار فقیهان و سپاهیان به جایی خواهد رسید که از "آیت الله قتل عام" ، نامزد امام رضا و دخت پیامبر اسلام بسازند. او بخوبی فقیهان را از نزدیک می شناخت و می دانست که چه بر سر اسلام خواهند آورد.

رئیسی گفته است که به هیچ وجه از حق مردم نمی گذرد. آری او در احقاق حق، هزاران جوان را قربانی کرده و بیش از آنها را زندانی و شکنجه و به حصر کشانده است.

دولت فراجناحی احمدی نژادی ها و مصباح یزدی ها

ابراهیم رئیسی مدام از واژه "فراجناحی" بودن در تبلیغاتش استفاده می کند. در اولین مناظره گفت: "اصلاح طلب و اصولگرا را رها کنید". در بندرعباس گفت: "فساد در کشور ما فراجناحی شده و مردم دیگر ظرفیت شنیدن اخبار فساد را ندارند، هیچ فسادی در نظامی که این همه شهید داده پذیرفته نیست، در برخورد با فساد هیچ خط قرمزی نخواهیم داشت". در موردی دیگر خود را "نامزد اصلاح طلبان و اصول گرایان خط امامی" قلمداد کرد. اما افراد اصلی او و حامیانش چه کسانی هستند؟

اول از همه آیت الله مصباح یزدی به اعضای جبهه پایداری- افراطی ترین محافظه کاران که به تبع مراد معنوی شان از احمدی نژاد و سعید جلیلی حمایت به عمل آوردند- تکلیف شرعی کرد که ابراهیم رئیسی نامزد اصلح است و باید او را انتخاب کنید.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم طی بیانیه ای "آیت الله قتل عام" را نامزد اصلح خود معرفی کرد و به همه مومنان تکلیف کرد که به او رأی دهند. افرطی ترین و بنیادگراترین فقیهان- از جمله اعضای "مثلث جیم": آیت الله جنتی، آیت الله محمد یزدی، آیت الله مصباح یزدی- اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم هستند.

جبهه پایداری هم با صدور بیانیه ای رسما ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد اصلح معرفی کرد.

ابراهیم رئیسی نامزد اصلح فقهای شورای نگهبان و قوه قضائیه است(رجوع شود به مقاله "آیت الله قتل عام نامزد اصلح ریاست جمهوری شورای نگهبان و قوه قضائیه"). آیت الله خامنه ای هم در دفاع از او، به حسن روحانی می تازد تا رئیسی را رئیس جمهور سازد(رجوع شود به مقاله "حمله علنی خامنه ای به روحانی و حمایت از آیت الله قتل عام و سردار گازانبری"). او نامزد اصلی خامنه ای، فقیهان درباری و سپاهیان است.

یاران اصلی ابراهیم رئیسی و اعضای ستادش، همگی وزرای احمدی نژاد هستند.

علی نیکزاد- وزیر احمدی نژاد- رئیس ستاد ابراهیم رئیسی است. او در ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ گفت:

"امروز ریل انقلاب اسلامی از مسیر اصلی خود خارج شده است. این ملت با رأی قاطع ‌به حجت‌الاسلام رئیسی و با یک انتخاب درست خادمی حقیقی برای خود و این کشور بر می‌گزینند. در سال ۸۸ از سوی فتنه گران با آمریکا ارتباط گرفته شد و نتیجه آن فتنه و گستاخی در زمان‌های مختلف از جمله روز عاشورا شد که ملت ایران در ۹ دی مشت کوبنده‌ای بر دهان دشمنان و فتنه‌ گران زدند...متأسفانه برجام چیزی جز خفت و خواری برای ملت ایران نداشت؛ برجام یک پیمان حقوقی بوده که مقام اجرایی با اذن مقام معظم رهبری آن را اجرا می‌ کند و ایشان موافق مذاکرات هسته‌ای نبوده‌اند و می‌ فرمودند من به این مذاکرات خوش‌ بین نیستم و متأسفانه عزت ایران و ایرانی به فنا رفت...اگر مدافعان حرم نبودند باید در نقطه صفر مرزی از کشور دفاع می‌کردیم و نباید در حق مدافعان حرم جفا کنیم".

میرکاظمی - وزیر احمدی نژاد- دیگر عضو ارشد ستاد ابراهیم رئیسی است. او در مصاحبه با خبرگزاری سپاه- خبرگزاری فارس- در ۱۲ اردیبهشت ۹۶ گفت:

"نبایستی آن‌ها پاسخ دهند چه کسانی ۸ ماه در سال ۸۸ در کشور آشوب به پا کردند و در خیابان‌ها سطل آشغال آتش زدند و با حمایت سرویس‌ها و رسانه‌های بیگانه کشور را ناامن و به‌هم‌ ریخته جلوه دادند و ده‌ها هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کردند؛ و از آن‌ طرف مرتب پیگیری می‌کردند و پیغام می‌ فرستادند که تحریم‌ها علیه مردم مظلوم ایران را تشدید کنند. امروز این فتنه‌گران در کدام دولت و ستاد کدام کاندیدا هستند؟ این دسته که کشور را به لب پرتگاه بردند نه‌ تنها کوچک‌ ترین عذرخواهی نکردند بلکه امروز طلبکارانه خود را قهرمان مقابله با تحریم‌ ها معرفیی می‌ کنند. آیا خسارت فتنه در حدی نبود که ایران را فلج کند، آن عزت و اقتدار مشارکت ۸۵ درصدی که ایران را در قله قرار داده بود به‌ یک‌ باره به زیر کشیدند. کسانی که این ظلم را به مردم کردند امروز کجا هستند؟ و با کدام کاندیدا همکاری دارند؟ انزوای ایران بعد از فتنه که تا دولت یازدهم هم ادامه داشت فشارهای زیادی را بر مردم تحمیل کرد. آیا خسارت این فاجعه با [حمله دوستان ما و یاران قالیباف به ] سفارت عربستان یکسان است؟ چرا به این اشاره نمی‌ کنید؟...بایستی تصریح کرد این‌گونه اقدامات از دولت حکایت بر این دارد که ادامۀ این دولت در تراز و شأن ملت بزرگ جمهوری اسلامی ایران نیست".

سعید جلیلی- رئیس تیم مذاکره کننده هسته ای احمدی نژاد- نیز با ابراهیم رئیسی دیدار کرد، حمایت خود را از او به عمل آورد، و در سراسر کشور در حال سخنرانی به سود اوست. اصول گرایان گفته اند که سعید جلیلی معاون اول یا وزیر خارجه ابراهیم رئیسی است. سعید جلیلی قبل از توافق هسته ای دائماً ادعا می کرد که ما به پشت خیمه های دشمن (آمریکا و انگلیس و اسرائیل) رسیده ایم، اندکی به مقاومت ادامه دهیم، تمامی سنگرهای دشمن را فتح خواهیم کرد.

احمدی نژادی های عضو ستاد "آیت الله قتل عام" همه فلاکتی را که به بار آوردند و دولت را با ۳۵ درصد تورم و ۶.۷ درصد رشد منفی اقتصادی تحویل دادند، اینک جنبش سبز و اعضایش را به عنوان مقصران "غارت ملی" شان معرفی می کنند. وعده های پوپولیستی عوام فریبانه می دهند که حتی اصول گرایانی چون علی لاریجانی، اسدالله عسگراولادی، محمد رضا باهنر، علی مطهری، و...تأکید می کنند که اصلا محقق شدنی نیستند.

آنان از "سردار گازانبری" به عنوان "تخریب چی موجی" استفاده می کنند تا به اصطلاح حسن روحانی غربگرا را زمین زنند و روس گرایان را بر سر بنشانند. هنوز نگفته اند که ولادیمیر پوتین چه پیام ویژه ای برای "آیت الله قتل عام" ارسال کرده بود؟

"آیت الله قتل عام" رهبر جنگ طلبان

ابراهیم رئیسی گفته است: "امروز ما ساز و کار نابودی رژیم صهیونیستی را فراهم می آوریم". او در مصاحبه های انتخاباتی ، بازداشت نظامیان آمریکا توسط سپاه پاسداران در خلیج فارس را نشانه قدرت جمهوری اسلامی به شمار آورد که دفع کننده خطرات است.

رئیسی بر این باور است که باید "تمدن نوین اسلامی" را در جهان ساخت. منتهی تنها راه ساختن این تمدن را شهادت و خون ریزی به شمار می آورد(رجوع شود به مقاله " آیت الله قتل عام خادم اسرائیل و سازنده تمدن نوین اسلامی از راه خون ریزی").

او مدافع حضور نظامی ایران در کشورهای منطقه است و آن را نماد "عقبه انقلاب اسلامی" قلمداد می کند. اسلام را شهید کردند و رفت، اجازه ندهیم از ایران سوریه دیگری بسازند.

آدرس کانال تلگرام اکبر گنجی: https://telegram.me/ganji_akbar

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy