Saturday, May 13, 2017

صفحه نخست » نقش اول بازیگر ایرانی‌تبار در سریال جدید دیزنی + ویدئو

A58555888353_small.jpgصدای آمریکا - یارا شهیدی، ستاره سریال کمدی Black-ish شبکه «ای بی سی» که در نقش «زوئی جانسون» بازی می کند، شخصیت خود در این سریال را به سریال جدیدی می‌برد که به عنوان انشعابی از سریال «بلکیش» در شبکه نوظهور «فری فورم» پخش خواهد شد.

بنا به گزارش نشریه تخصصی «هالیوود ریپورتر»، مذاکرات بر سر سریال جدید که شاخه‌ای جانبی از سریال «بلکیش» خواهد بود، با تهیه‌کننده موفق «کنیا بریس»، آغاز شد. پایلوت سریال جدید، در نمایش برای مخاطبان نوجوان و خردسال، آزمایشی موفقیت‌آمیز داشت.

در صورت موفقیت‌آمیز بودن مذاکرات، شرکت «دیزنی» سریال جدید استودیوی «ای بی سی» را در «فری فورم» شبکه جدیدی که برای مخاطبان خردسال و نوجوان در تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای به راه انداخته، نمایش خواهد داد.

یارا (سایه) شهیدی، هنرمند ۱۷ ساله، از پدر و مادر ایرانی-آمریکائی در مینیاپولیس، ایالت مینه‌سوتا، به دنیا آمد و در بچگی، به خاطر تغییر شغل «افشین شهیدی»، پدرش، به لس‌آنجلس نقل مکان کرد.

خانم شهیدی با بازی نقش «زوئی جانسون» در سریال «بلکیش» به شهرت رسید اما کار بازیگری در نمایش‌های تلویزیونی و آگهی‌های تبلیغاتی را از سن شش سالگی آغاز کرده.

A1599A3.jpg

بازیگران سریال «بلکیش» شبکه ای بی سی ABC-TV Photo

سریال کمدی «بلکیش»، ماجراهای یک خانواده سیاهپوست است، با تحصیلات بالا و مشاغل پولساز که تعصب‌های نژادی آشکار و پنهان در جامعه را مسخره می‌کنند. «زوئی» دختر بزرگ خانواده است. این سریال، سه سال است چهارشنبه‌شب‌ها، بلافاصله بعد از سریال موفق «خانواده امروزی» یا Modern Family از شبکه «ای بی سی» پخش می‌شود.

مادر خانواده جانسون، با بازی «تریسی الیس راس» که فرزند پنجم خود را به دنیا آورده، پزشک است و در یک بیمارستان کار می‌کند. پدر خانواده، با بازی «انتونی اندرسون» از مدیران خوش‌فکر و پولساز یک شرکت آگهی‌سازی است. خانه بزرگ آنها در یک حومه اعیان‌نشین، به پدربزرگ و مادربزرگ هم امکان می‌دهد که در کنار نوه‌ها، زندگی کنند.

منابع آگاه به خبرنگار «هالیوود ریپورتر» اطلاع دادند که شبکه «فری فورم» سریال جدید خانم شهیدی را احتمالا به جای «دروغگو‌های خوشگل کوچولو» موفق‌ترین سریال خود که در شرف اتمام است، پخش خواهد کرد. این خبر هنوز به طور رسمی از سوی شرکت دیزنی منتشر نشده است. در این سریال جدید، «یارا شهیدی» در نقش «زوئی»، دانشجوی دانشگاه است، و جدا از خانواده زندگی می‌کند.

منتقدان رسانه‌ها، سریال «بلکیش» را به خاطر محوریت یک خانواده مرفه سیاهپوست، به سریال «نمایش کازبی» The Cosby Show تشبیه کرده‌اند، که در آن «بیل کازبی» در نقش دکتر هاکستابل، نقش پدر خانواده را بازی می‌کرد.

از این نظر، سریال جدید «یارا شهیدی» به سریال «جهانی متقاوت» شبیه است که از «کازبی شو» انشعاب یافته بود، و ماجراهای دختر خانواده هاکستابل را در دانشگاه دنبال می‌کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy