Tuesday, May 30, 2017

صفحه نخست » احمدی‌نژاد برای دریافت کمک مالی حساب بانکی اعلام کرد

gj712fufydgz_small.jpgبی بی سی - دفتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور پیشین ایران شماره حسابی را برای دریافت کمک‌های مالی به منظور تأمین هزینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی خود اعلام کرده است.

این شماره حساب پس از آن معرفی شده که نزدیکان آقای احمدی‌نژاد از تخلیه ساختمانی در نارمک با حکم قضایی خبر دادند که به گفته آنها، محل اقامت محافظان رئیس جمهور پیشین بوده و با فشار دولت حسن روحانی از آنها پس گرفته شده است.

وبسایت‌های خبری و حساب‌های کاربری نزدیکان و هواداران آقای احمدی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی تصاویری از فیش‌های پرداخت به این حساب را منتشر کرده‌اند.

حساب مذکور یک حساب مشترک بانکی به نام آقای احمدی‌نژاد و حمید بقایی است.

آقای احمدی‌نژاد و آقای بقایی برای انتخابات ریاست جمهوری امسال ثبت‌نام کردند، اما هر دو از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شدند.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران سال گذشته از آقای احمدی‌نژاد خواسته بود که نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشود.

آقای احمدی‌نژاد می‌گفت که قصد رئیس‌جمهور شدن ندارد و تنها برای "حمایت" از آقای بقایی در میدان حاضر شده و ثبت نام کرده است.

او و نزدیکانش از اینکه در انتخابات فرصت "وزن‌کشی" به آنها داده نشد گلایه ‌کرده‌اند.

به نظر می‌رسد که یکی از اهداف اعلام شماره حساب برای دریافت کمک مالی نمایش محبوبیت آقای احمدی‌نژاد نزد هوادارانش باشد.

جوانفکر: مسئولیت هرگونه حادثه علیه احمدی نژاد متوجه دولت، سپاه انصار و قوه قضاییه است

یورونیوز - تارنمای دولت بهار وابسته به محمود احمدی نژاد دوشنبه اعلام کرد که ساختمان حفاظت از رییس جمهوری پیشین ایران در پی فشارهای دولتی تخلیه شده است. علی اکبر جوانفکر، مشاور رسانه ای محمود احمدی نژاد گفته است از این پس مسئولیت هرگونه حادثه علیه رئیس جمهوری سابق ایران متوجه دولت، سپاه انصار و قوه قضاییه خواهد بود.

علی اکبرجوانفکر در یادداشتی نوشته است این ساختمان با حکم دادستانی از اختیار تیم حفاظت محمود احمدی نژاد خارج شده است و برخی از اعضای تیم محافظت جایی برای اقامت ندارند. علی اکبر جوانفکر می گوید طبق قانون نهاد ریاست جمهوری موظف است ساختمان ، بودجه و امکانات لازم را برای حفاظت از جان روسای جمهور اختصاص دهد.

تارنمای بهار ادعا کرده است که در دولت های نهم و دهم، تحت مدیریت محمود احمدی نژاد، محمد خاتمی رئیس جمهوری ایران در ساختمان چهار طبقه ای واقع در جماران که در مالکیت رییس جمهور وقت بود اقامت روزانه داشت و کارهای روزانه و دیدارها در این ساختمان تحت کنترل محافظان محمد خاتمی بودند.

در نامه اکبر جوانفکر می خوانیم: «تمام روسای جمهور قبل به جز دکتر احمدی نژاد از امکانات گسترده دولتی برخوردار بوده و هستند. طی چهارسال گذشته دولت روحانی نه فقط به تعهدات قانونی خود در خصوص تامین دفتر کار و امکانات مورد نیاز برای حفاظت از دکتر احمدی نژاد عمل نکرده، بلکه بارها با ایجاد مزاحمت برای تیم حفاظت ایشان، تلاش کرده است تنها ساختمان یک طبقه محل اقامت گروه محافظان رئیس جمهور سابق را بازپس گیرد.»

البته جوانفکر در پایان نامه اش نوشته است که محمود احمدی نژاد و نزدیکانش بر سر رفتار «بچه گانه» عده ای در تصرف ساختمان تیم حفاظت جدال نخواهند کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy