Thursday, Jun 1, 2017

صفحه نخست » معاون سیما: شجریان در فتنه ۸۸ حضور داشت

Morteza_Mirbagheri.jpgمعاون سیما درباره پخش ربنای شجریان گفت: منعی درباره پخش ربنا وجود داشته که خود شجریان گذاشته است؛ اگر ابراز احترام به انقلاب، مردم و حاکمیت از طرف شجریان وجود داشته باشد برای پخش ربنا مشکلی وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مرتضی میرباقری درباره پخش ربنا در ماه رمضان گفت: برنامه‌های مذهبی در ایام ماه مبارک رمضان در اوقات سحرگاهی، افطار شامل ادعیه، تلاوت، قرآن و سخنرانی همیشه طراحی شده و پیش می‌رود همچنین انواع ربنا ویژه این ماه تولید شده که پخش می‌شود.

میرباقری با بیان اینکه «در رابطه با ربنای شجریان باید گفت او خودش منعی را گذاشته است» گفت: ایشان در جریان فتنه ۸۸ حضور داشت و اشتباهات فاحشی در آن زمان انجام داد. معمولا توصیه می‌شود هنرمندان در مسائلی که کشور را به خطر می‌اندازد و می‌تواند خیانت را در کشور ایجاد کند حضور پیدا نکنند و بازی نخورند. هنرمند فرد سیاسی نیست و باید در حوزه اصلی خود قرار بگیرد بنابراین وقتی این حاشیه‌ها ایجاد می‌شود باعث می‌شود به کار اصلی که یک هنرمند باید انجام دهد لطمه بخورد.

معاون سیما اظهار کرد: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که یک سابقه فرهنگی بزرگ دارد و یک انقلاب عظیم در آن صورت گرفته است. در همین زمان که ما در حال صحبت هستیم از امنیت فوق‌العاده‌ای برخورداریم پس هنرمندان و مردم ما باید قدردان این امنیت باشند.

میرباقری گفت: این امنیت توسط حاکمیت و مردم ایجاد شده است و نمی‌توان حاکمیت را زیر سوال برد و به گونه‌ای صحبت کرد که به حاکمیت لطمه بخورد. امکان دارد ناشی‌گری‌هایی از طرف برخی افراد مطرح شود اما حاکمیت می‌تواند این ناشی‌گری‌ها را ببخشد و اگر این مسیر درست انجام شود ما هم مشکلی نداریم.

وی در پایان بیان کرد: همانطور که گفتم منعی درباره پخش ربنا وجود داشته که خود شجریان گذاشته و اگر ابراز احترام به انقلاب، امنیت، مردم و حاکمیت از طرف ایشان وجود داشته باشد مشکلی برای پخش ربنا وجود ندارد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy