Friday, Jul 7, 2017

صفحه نخست » در ایران عکاسی عروسی برای آقایان ممنوع شد

1298871Ar997mtttr.jpgرادیو زمانه - رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ایران گفته است آتلیه‌ها اجازه ندارند برای مراسم عروسی عکاس مرد بفرستند.

به گفته منوچهر باستانی موغاری بر اساس قوانین موجود عکاسان عروسی حتما باید خانم باشند. همه واحدهای دارای مجوز هم این مساله را رعایت می‌کنند.

باستانی موقاری گفته است نمونه کار عکاسی هم تنها باید به عروس و خانم‌ها ارائه شود.

اداره اماکن نیروی انتظامی استفاده از تصاویر عروس و دامادها را اشاعه فساد اخلاقی و تخلف می داند. همچنین عکاس ها و فیلمبردارها برای عکاسی از مراسم عروسی باید از نیروی انتظامی مجوز داشته باشند و در صورت عکاسی بدون مجوز دوربین و وسایل عکاسی و فیلمبرداری ضبط می‌شود.

برخورد با آتلیه‌های عکاسی و فیلمبرداری بدون مجوز که عکس‌ها و فیلم های مشتریان خود را به دیگران نشان می‌دهند، در سال‌های گذشته در راستای اجرای طرح امنیت اخلاقی و اجتماعی صورت گرفته است.

ماموران اداره اماکن پلیس با همکاری اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ضمن حضور در آتلیه‌هایی که بدون مجوز اتحادیه فعالیت کنند، آلبوم‌هایی که حاوی عکس‌های عروس‌ و داماد باشند، ضبط می‌کنند.

به گفته رییس اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران، در حال حاضر در تهران حدود هزار و ۴۰۰ تا هزار و ۸۰۰ واحد عکاسی و فیلمبرداری دارای مجوز، به کار مشغولند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy