Saturday, Jul 8, 2017

صفحه نخست » متهم: اگر مدرکی وجود داشت که سهمی در شرکت‌ها دارم، گردن من را بزنید

bz.JPGقاضی مقیسه خطاب به متهم ردیف دوم گفت: باید توضیح دهید که با هیولای توخالی زنجانی چگونه مشارکت کردی و پول‌ها را چه کار کردی؟

*****

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، مهدی شمس در ارائه دفاعیات خود خطاب به قاضی گفت: نماینده دادستان اظهار داشتند که این پرونده دارای ابعاد بسیار اقتصادی و اخلال‌گری در نظام اقتصادی است منتها در ارائه توضیحات خود اصلاً شرایط اضطرار کشور در آن زمان را در رابطه کارگزار و کارفرما را در نظر نگرفتند.

وی افزود: تمامی کیفرخواست براسا اظهارات زنجانی است در حالیکه شخص نماینده دادستان بیش از 90 بار زنجانی را کذاب خواندند اما وقتی که نوبت به من می‌رسد اظهارات زنجانی درست است. این حرکت نشان از انتخاب گزینشی و مصادره به‌مطلوب کیفرخواست دارد.

قاضی خطاب به متهم گفت: خواهشاً حاشیه نروید و بگویید چقدر به زنجانی بدهکارید.

متهم گفت: هیچی ، هیچی.

قاضی گفت: پس حتماً وجود خارجی هم نداشته‌اید، چرا مظلوم‌نمایی می‌کنی؟ تا شب هم بخواهی حرف بزنی من مشکلی ندارم اما باید در دفاع از کیفرخواست صحبت کنی و در مورد مشارکت خود با هیولای توخالی زنجانی که چگونه از او یک شخصیت واقعی ساختی.

شمس گفت: در هر محکمه هر ادعایی باید مستند باشد.

قاضی گفت: شما بگو با زنجانی شراکت داشتی یا نداشتی؟ نفت فروخته‌ای یا نه؟

متهم گفت: من همه اینها را با سند و مدرک توضیح می‌دهم.

وی ادامه داد: متاسفانه با سندسازی‌هایی که از سوی شرکت هلدینگ سورینت انجام شده تلاش بر این است که من را متهم کنید در حالیکه این سندسازی‌ها حتی در تاریخ حسابداری هم بی‌سابقه است.

وی ادامه داد: اگر یک مدرک بیاورید که من سهمی در این شرکت‌ها دارم، گردن من را بزنید. من نه عضو هیأت مدیره بودم و نه سهامی داشتم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy