Monday, Aug 28, 2017

صفحه نخست » حکم اعدام برای محمد‌علی طاهری صادر شده است

Mohammad_Ali_Taheri.jpgوکیل محمد‌علی طاهری از صدور حکم برای موکلش خبرداد و گفت: گویا حکم اعدام ایشان صادر شده اما هنوز به ما ابلاغ نشده است.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌و ‌گو با خبرنگار ایلنا در مورد حکم محمد علی طاهری گفت: گویا حکم اعدام ایشان صادر شده است اما به دلیل اینکه عروسی دختر ایشان ۲۲ شهریور است به دادگاه مراجعه نکردیم که حکم به ما ابلاغ شود.

وکیل محمد‌علی طاهری خاطر نشان کرد: طبق قانون حکم باید به ما ابلاغ شود و ما برای ابلاغ حکم به دادگاه مراجعه نمی‌کنیم.

***

دقایقی پیش «ماشین قتل عام نظام حاکم بر ایران»، حکم اعدام محمدعلی طاهری را ابلاغ کرد

حکم ظالمانه اعدام دکتر محمد علی طاهری به مورخ ۵ شهریور ۱۳۹۶ و با استناد به ماده ۲۸۶ به وکیل ایشان خانم زینب طاهری ابلاغ شد.

به گزارش «شبتاب نیوز» خانم زینب طاهری وکیل دکتر محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه در مصاحبه اختصاصی با شبکه جهانی «در تی وی» گفت، دقایقی پیش حکم اعدام دکتر محمد علی طاهری به ایشان ابلاغ شد.

زینب طاهری به خبرنگار شبکه جهانی «در تی وی» گفت؛ حکم اعدام محمدعلی طاهری به استناد ماده ۲۸۶ قانون مجازات اسلامی، مصوب ۱۳۹۲ صادر شده است.

خانم طاهری در ادامه افزود؛ علیرغم این که شعبه۳۳دیوان عالی کشور یکی از مواردهای نقص دادنامه صادر شده در سال ۹۴را استناد به ماده ۲۸۶ اعلام نمود وصراحتا بیان داشت که اعمال واستناد به ماده ۲۸۶قانون مجازات مصوب ۱۳۹۲ در مورد جرم افساد فی الارض صحیح نمی‌باشد، «زیرا که جرم انتسابی پیش از وضع قانون به وقوع پیوسته ومطابق ماده ۱۱قانون مجازات اسلامی، محکوم کردن متهم به استناد قانون موخر التصویب صحیح نیست)، مجددا دادگاه بدون توجه به ایراد مرجع عالی قضایی به استناد قانون موخر التصویب اقدام به صدور حکم اعدام برای دکتر محمد علی طاهری نمود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy