Wednesday, Oct 18, 2017

صفحه نخست » فولکس‌واگن طرح سرمایه‌گزاری در ایران را لغو کرد

996d4123954j_small.jpgایران اینترنشنال - شرکت سیات (SEAT) شعبه‌ اسپانیای کمپانی خودروسازی فولکس‌واگن طرح ورود و سرمایه‌گذاری در بازار خودروسازی در ایران را لغو کرد.

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه در گزارشی در این مورد می‌نویسد: «فولکس‌واگن تصمیم گرفته است تمرکز بازاریابی برای تولید و فروش خودروهای SEAT را به جای ایران به اروپا و آمریکای جنوبی و شمال آفریقا منتقل کند.»

یک سخنگوی کمپانی 'سیات' به رویترز گفته است این تصمیم در نتیجه‌ سخنرانی هفته پیش دونالد ترامپ و موضع‌گیری‌های سرسختانه و جدید او در مورد ایران نیست.

این سخنگو اضافه کرده است: «دلیل لغو سرمایه‌گذاری فولکس‌واگن در ایران این است که در حال حاضر 'سیات' می‌خواهد تمرکز خود را بر روی کشورهای بزرگ‌تر اروپایی مانند ایتالیا و فرانسه قرار دهد که پتانسیل بازار آنها برای رشد کمپانی جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد.»

' لوکادی مئو' مدیرکل کارخانه سیات ، در ماه مارس گذشته گفته بود که دولت اسپانیا از او خواسته بود که فرصت‌های اقتصادی را در ایران مطالعه کند و این کمپانی در چند ماه گذشته مشغول بررسی شرایط ایران بوده است.

یک سخنگوی کمپانی فولکس‌واگن در اداره مرکزی آن در شهر ولفسبورگ از پاسخ به درخواست رویترز برای توضیح بیشتر این تصمیم خودداری کرده و تنها گفته است که این کمپانی از نزدیک شرایط و تحولات ایران را دنبال می‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy