Thursday, Dec 21, 2017

صفحه نخست » تلویزیون پخش برنامه «من و شما» را به دلیل حضور ناصر ملک مطیعی قطع کرد + ویدئو!

nasserMM1_12212017.jpgآی سینما: پس از اعلام خبر حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه «دورهمی»، برخی رسانه‌ها از حضور این بازیگر پیشکسوت به همراه علی پروین در برنامه «من و شما» خبر دادند. اما این برنامه ضبط شده بعد از دقایقی، به ناگهان قطع شد. در زیر نویس‌های شبکه «شما» آمده که به دلیل مشکلات فنی برنامه «من و شما» امشب پخش نمی‌شود، اما به نظر می‌رسد حضور ناصر ملک مطیعی در این برنامه عامل عدم پخش این برنامه بوده است.

قرار بود برای اولین بار و پس از انقلاب، ناصر ملک مطیعی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در برنامه «من و شما» که اجرای آن را آرش ظلی پور بر عهده دارد، حضور یابد. اما با رسیدن به زمان پخش این برنامه، شبکه «شما» از پخش این برنامه خودداری کرد و و پس از دقایقی این برنامه را قطع و دلیل آن را بروز مشکلات فنی عنوان کرد.

مدیران شبکه شما در حالی مدعی بروز مشکلات فنی شدند که ویدیو‌هایی از این برنامه با حضور ناصر ملک مطیعی و علی پروین در فضای مجازی منتشر شده است و به نظر می‌رسد باز هم مدیران سیما با حضور ملک مطیعی در یک برنامه تلویزیونی مخالفت کردند و به جای این برنامه، سریال قدیمی «سه دونگ، سه دونگ» را روی آنتن فرستادند.

حال باید دید در برنامه امشب دورهمی، مدیران شبکه نسیم اجازه پخش این برنامه با حضور ناصر ملک مطیعی را خواهند داد یا خیر؟

قطع ناگهانی برنامه من و شما که قرار بود با حضور ناصر ملک مطیعی وعلی پروین در تلویزیون پخش شود:

رقابت بر سر حضور «ناصر ملک‌مطیعی» باعث قطع برنامه!

دقایقی بعد از قطع برنامه «من و شما»، ایسنا رقابت شبکه نسیم و شبکه شما را دلیل قطع برنامه اعلام کرد! این خبرگزاری نوشت: «برنامه من و شما جمعه‌ها از شبکه شما پخش می‌شود که به دلیل اعلام حضور ناصر ملک مطیعی در برنامه امشب دور همی شبکه نسیم، سازندگان برنامه شبکه‌ی شما برای این‌که اولین حضور ملک مطیعی را در تلویزیون به‌نام خودشان ثبت کنند، به یک‌باره تصمیم گرفتند امروز پخش شود و مجری برنامه هم در صحبت‌هایش روز جمعه بینندگان را به‌خیر گفت.»

nasserMM2_12212017.jpgفرزند ناصر ملک مطیعی: آرزو داشتم پدرم را در تلویزیون ببینم که نشد

امیرعلی ملک مطیعی فرزند ناصر ملک مطیعی در واکنش به اتفاقاتی که برای برنامه «من و شما» رخ داد به آی‌سینما می‌گوید که از ابتدا قرار بود، امشب برنامه «دورهمی» با حضور ناصر ملک مطیعی به روی آنتن برود و روز جمعه هم برنامه «من و شما» با حضور او پخش شود. او در ادامه همچنین می‌گوید که ناصر ملک مطیعی زودتر از «دورهمی» به برنامه «من و شما» رفت و این برنامه ضبط شد.

فرزند ناصر ملک مطیعی درباره حاشیه‌های امروز که باعث قطع برنامه «من و شما» شد، به آی سینما می‌گوید: «وقتی که برنامه «من و شما» قطع شد تهیه کننده این برنامه هم به ما اعلام کرد که نقص فنی باعث عدم پخش این برنامه شده و حتی او هم علت اصلی این موضوع را نمی‌دانست و در تعجب بود.»

او درباره رقابتی که بین دو برنامه «دورهمی» و «من وشما» برای حضور ناصر ملک مطیعی به وجود آمد، توضیح می‌دهد: «از ابتدا قرار بود که چهارشنبه (امشب) برنامه «دورهمی» با حضور پدر به روی آنتن برود و پس از آن در روز جمعه «من و شما» از شبکه شما پخش شود، حال گویا رقابتی برای زودتر پخش کردن برنامه پدرم به وجود آمده که چه کسی اول این برنامه را به روی آنتن بفرستد.»

امیر علی ملک مطیعی با اعلام این‌که ناصر ملک مطیعی در ابتدا به برنامه «من و شما» رفت و سپس در «دورهمی» حضور یافت، گلایه خود را این‌گونه بیان می‌کند: «من همیشه آروز داشتم که فیلمی از پدرم اکران شود که با نمایش «نقش نگار» این اتفاق رخ داد و آروزی دیگرم این بود که پدرم را در رسانه ملی ببینم، اما حالا به دلایل نامعلوم جلوی پخش برنامه‌هایی که او در آن حضور داشت گرفته شده، در حالی که ما بسیار خوشحال بودیم که قرار است پدرم را درتلویزیون ببینیم اما این اتفاق رخ نداد. آقای مدیری خیلی لطف داشتند و کل برنامه را به پدرم و خاطرات او اختصاص دادند و در برنامه «من و شما» هم مصاحبه بسیار خوبی با پدرم انجام شود و استاد پرستویی هم لطف کردند و پشت خط آمدند. واقعا خیلی حیف است که این دو برنامه به روی آنتن نرود و برنامه «دورهمی» بسیار با شکوه برگزار شد و برنامه «من و شما» هم بسیار متفاوت بود.»

فرزند ناصر ملک مطیعی در پایان می‌گوید که این برنامه «دورهمی» که در حال پخش است، برنامه‌ای نیست که در آن ناصر ملک مطیعی حضور داشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy