Wednesday, Jan 3, 2018

صفحه نخست » نماینده تبریز: اگر خدایی ناکرده انقلاب دیگری رخ دهد کشور چندسال عقب می‌افتد

tabriz_010318.jpgاعتمادآنلاین | شهاب الدین بی‌مقدار نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره علت حوادث اخیر در کشور اظهار کرد: مهم ترین علت این اتفاقات این است که یکسری مسائل اجتماعی از جمله بیکاری در کشور وجود دارد. به علاوه خبرهایی مختلفی درباره فساد در مملکت منتشر می شود و به آن ها به طور روشن هم رسیدگی نمی شود که در کنار آن باید گفت یکی از دلایلش عدم برگزاری دادگاه های علنی است.
این نماینده مجلس گفت: این دلایل در کنار تبلیغاتی که دیگران می کنند و این ها را بزرگ نشان می دهند، باعث می شود که وقتی کبریتی زده می شود عده ای هم جمع شوند. ولی وقتی جمع می شوند برخی می آیند از احساسات پاک مردم سوء استفاده می کنند. البته در تبریز اتفاق خاصی نیفتاده است.
او اضافه کرد: این مسائل باید حل شود ضمن اینکه باید یکسری آزادی‌ها به مردم بدهیم که بتوانند حرفشان و انتقادشان را مطرح کنند و دیگران نتوانند از آن سوء استفاده کنند.
بی‌مقدار تأکید کرد: ما همانطور که برخی مقامات هم گفته اند اول باید مسئولین برای انتقاد همیشه آماده باشند. اگر مردم مشکلی دارند بیایند مطرح کنند. اصلی ترین مشکلات در بیکاری است. در شعارها می دیدیم که اکثرا بیکار هستند. جوان بیکار چه کار می کند؟ افسرده است و اگر هیجانی ببیند به سمت آن می رود. فکر می کنند که اگر این کارها را انجام دهند و اتفاقی رخ دهد می توانند به جایی برسند. در صورتی که نباید اینگونه فکر کنند.
وی افزود: اگر خدایی ناکرده انقلاب دیگری رخ دهد کشور چند سال دیگر عقب می‌افتد و این مسائل به این آسانی حل نمی شود. بسیاری از مسائل اجتماعی ریشه در بیکاری دارد. در بسیاری از موارد طلاق، دیده ام که مسئله اصلی بیکاری بوده است. مسئولان باید دست در دست هم دهیم و راهی پیدا کنیم که مسئله بیکاری را حل کنیم.
نماینده تبریز اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در کشور به امنیت ذهنی سرمایه‌گذار نیاز دارد در حالی که می‌بینیم با این شلوغی‌ها قیمت دلار بالا رفته است و این بر امنیت سرمایه‌گذاری تأثیر می گذارد.
مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy