Tuesday, Feb 13, 2018

صفحه نخست » افشاگری فرشته طائرپور در باره حواشی حضورش در مراسم اختتامیه فجر

بی بی سی - فرشته طائرپور، تنها عضو زن هیئت داوران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که دیشب بیست و دوم بهمن ماه در مراسم اختتامیه روی صحنه با فاصله از سایر اعضای مرد هیئت داوران ایستاده بود، گفته برخلاف آنچه اعلام شد به دلیل کسالت مسری و سرماخوردگی کنار نایستاده بلکه "خط قرمزهای تلویزیون" را رعایت کرده است.

ایسنا امروز از قول خانم طائرپور نوشت که اگر بیماری‌اش مسری بود، دختر خودش (غزل شاکری) را دیشب چندین بار نمی‌بوسید. به گزارش ایسنا خانم طائرپور، تهیه‌کننده و فیلمنامه‌نویس در نوشتاری آورده است: کسالت من از نوع مُسری نبود. از وقتی آلودگی هوا بیشتر شده، گاهی گرفتار حمله‌های سرفه می‌شوم. خانم‌های برنده جایزه را هم به استناد تصاویر موجود، جوری بوسیدم که هیچ تماسی جز با نیمه عقبی روسری شان نداشته باشم. امیدوارم به دلایل دیگر سرما نخورند و به حساب من گذاشته نشود.

رضا رشیدپور مجری مراسم اختتامیه در ابتدای مراسم اعلام کرد که خانم طائرپور سرماخورده و به این دلیل با فاصله از سایر اعضای مرد هیئت داوران جشنواره فیلم فجر روی سن ایستاده است.

taerpoorfajr1.jpg

فرشته طائرپور، تنها عضو زن هیئت داوران سی‌و‌ششمین دوره جشنواره فیلم فجر در طول مراسم اختتامیه این جشنواره با فاصله از اعضای مرد هیئت داوران ایستاده بود

taerpoorfajr2.jpg

خانم طائرپور در توضیحاتش آورده: همان ابتدای برنامه به آقای رشیدپور گفتم و خواهش کردم اعلام کند که چون تلویزیون معمولا تصویر مرا در مراسم حذف می‌کند، اگر به توصیه مسئولان مراسم بروم درست وسط شش داور دیگر بایستم، در پخش تصاویر آنها هم مشکل ایجاد می‌شود. ایشان به احترام آبروی تلویزیون نگفتند (امیدوارم مسئولان تلویزیون قدر آبروداری ایشان را بدانند). تنها چاره این بود که خودم خط قرمزهای تلویزیون را مراعات کنم و جدا از بقیه بایستم تا حذفم بی دردسرتر باشد و به داوران دیگر لطمه نزند. برخی سایت‌ها نوشته‌اند که من چون با سایر داوران در طول داوری مشکل داشته‌ام و آنها را قبول نداشته‌ام جدا ایستاده‌ام. چگونه ممکن است همکاران سی و چند ساله خودم را قبول نداشته باشم؟! در جمع داوران امسال تنها آقای خجسته بودند که از قبل ایشان را نمی‌شناختم و به یمن این تجربه با ایشان آشنا شدم و خدمتشان ارادت پیدا کرده‌ام.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

کاربران شبکه‌های اجتماعی شب گذشته علاوه بر این که به این حرکت خانم طائرپور واکنش نشان دادند درباره اینکه تلویزیون زن‌های حاضر در مراسم اختتامیه را عمدتا تنها در لانگ شات نشان می‌داد زیاد نوشتند. مهناز افشار، بازیگر، توییت کرد: "صدا و سیما امسال هم مثل همه این سال ها مراسم اختتامیه را جوری نشون داد که گویا تقریبا هیچ‌ زنی توی سالن نیست. نمیدونم این چه تصادفیه که خیابان انقلاب میرسه به خیابان آزادی... از ما که گذشت ولی بقیه زنان این مملکت رو اگر نشون هم نمیدن، لااقل ببینن!!"

در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم فجر هم وقتی نوبت به نوازندگان زنی رسید که روی صحنه ساز می‌زدند، تلویزیون ایران که مراسم را به صورت زنده پوشش می‌داد، پخش زنده را قطع کرد و به جای زنان نوازنده، کلیپهایی را از چند فیلم سینمایی پخش کرد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy