Saturday, Mar 10, 2018

صفحه نخست » متن تهدید‌آمیز کتایون ریاحی، بازیگر و مهمان دورهمی، خطاب به صدا و سیما

riyahi_030918.jpgکافه سینما - در خبرها آمده بود که برنامه ضبط شده دورهمی با حضور کتایون ریاحی، بازیگر سینما و صدا و سیما، پخش نشده است. حالا ریاحی یادداشتی خطاب به مدیران صدا و سیما نوشته، که در آن به شکایت تهدید کرده است. این بازیگر در سریال تلویزیونی یوسف پیامبر فرج‌الله سلحشور، نقش زلخیا را بازی کرده بود.

با عرض سلام و احترام
اینجانب کتایون ریاحى از طریق این پیام مکتوب رسماً به شما اعلام میدارم به هیچ عنوان با پخش قسمت مربوط به خود در برنامهء دور همى در ساعاتِ باز پخش و تکرارِ این برنامه از شبکهء نسیم صداو سیماى جمهورى اسلامى ایران رضایت نداشته و صورت پخش، شکایت خودرا از طریق مراجع ذى صلاح و قانون پیگیرى خواهم کرد. مگر اینکه در ساعت عُرف و معمولِ برنامه، همچون روالِ همیشگى ، پخش و در ساعاتِ مقرر تکرار، باز پخش شود. لذا با توجه به عدم پاسخگویى آقایان مسئول در برنامه از جمله تهیه کننده، کارگردان، مجرى و مدیر شبکه، و با توجه به شرایط دشوار شخص بنده در زمان حضور و ضبط برنامه و با در نظر گرفتن مناسبتِ مبارکِ این روز و نیتِ خیر اینجانب نسبت به هموطنانم، هرگونه اعمالِ نظر و انجامِ امرى غیر از این خواستهء به حق، به منزلهء حقنهء اجحاف به میهمان برنامه تلقى خواهد شد و من سکوت نخواهم کرد. امید است بیش از اینها شاهد رفتار حرفه اى در برنامه اى با اینمیزان مخاطب باشیم. رسانهء ملى جاى آزمون و خطاى مدیریت نیست...صداى یک ملت است. نبرید از بُن ، نفس هارا...

کتایون ریاحی

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

اين حجاب کتایون ریاحی هم اشكال دارد!

کتایون ریاحی به پخش نشدن ویژه برنامه روز زن «دورهمی» واکنش نشان داد.
ویژه برنامه روز زن «دورهمی» پخش نشد. شنیده می شود برخی ایرادات به این برنامه مانع از پخش آن شده است. این برنامه قرار بود با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون پخش شود.

1606960_467.jpgاندکی بعد از آنکه کتایون ریاحی بازیگر سرشناس در نامه ای از رفتار صدا و سیما با حجابش اظهار تعجب کرد،کانال تلگرامی برنامه دورهمی از پخش این برنامه خبر داد. این کانال بدون اشاره به بحث حجاب ریاحی نوشت: با عرض پوزش به علت تغییر در کنداکتور برنامه دورهمی ، ویژه برنامه روز زن با حضور کتایون ریاحی و خواننده محبوب کشورمان حامد همایون به امشب (جمعه) موکول شد. در ادامه نیز کتایون ریاحی به پخش نشدن ویژه برنامه روز زن «دورهمی» واکنش نشان داد.

دورهمی کتایون ریاحی امشب هم پخش نمی شود

امیر عباس اشرف مدیر روابط عمومی شبکه نسیم، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت پخش نشدن برنامه دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون، گفت: دورهمی با حضور کتایون ریاحی و حامد همایون به دلیل مشکل صدا و نویزی که در برنامه وجود داشت، به پخش نرسید و این مشکل هنوز هم برطرف نشده است.

وی افزود: این قسمت از برنامه دورهمی امشب پخش نخواهد شد و به روزهای آینده و به احتمال زیاد 26 اسفندماه موکول می شود.

مدیر روابط عمومی شبکه نسیم درباره مهمانان امشب این برنامه گفت: احتمال می رود امشب برنامه دورهمی با حضور پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر روی آنتن برود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy