Thursday, May 31, 2018

صفحه نخست » یکی از دانشجویانی که در دیدار با خامنه‌ای سخنرانی کرد بازداشت شد + فیلم

arrest_053118.jpgمحمدجواد معتمدی‌نژاد، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی عصر روز چهارشنبه بازداشت شد. او که به خاطر سخنرانی‌اش در دیدار دو روز پیش با رهبری مورد توجه قرار گرفته بود، بعد از آنکه به پایانه بار تهران برای حمایت از راننده‌های کامیون که اعتصاب کرده‌اند رفته بود در همانجا به همراه چند تن از دانشجویان بازداشت شد

محمدجواد معتمدی‌نژاد، دبیر جنبش عدالتخواه دانشجویی عصر روز چهارشنبه بازداشت شد. او که به خاطر سخنرانی‌اش در دیدار دو روز پیش با رهبری مورد توجه قرار گرفته بود، بعد از آنکه به پایانه بار تهران برای حمایت از راننده‌های کامیون که اعتصاب کرده‌اند رفته بود در همانجا به همراه چند تن از دانشجویان بازداشت شد.

البته بازداشت این دانشجو ارتباطی با سخنرانی در مقابل رهبری ندارد. اما نزدیکی زمان بازداشت با آن سخنرانی این ذهنیت را برای بسیاری ایجاد کرد که او به دلیل سخنرانی در مقابل رهبری بازداشت شده است.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

به گفته منابع نزدیک به جنبش دانشجویان عدالت‌خواه محمدجواد معتمدی‌نژاد با قرار التزام ۵۰ میلیونی آزاد شد و سیدمیثم صفائیان نیز با اتهام اخلال در نظم عمومی و قرار وثیقه ۵۰ میلیونی به پلیس امنیت منتقل شده است. او از آنجا به زندان تهران برده خواهد شد. حالا هر دو نفر منتظر محاکمه هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy