Thursday, Jun 7, 2018

صفحه نخست » دید و بازدید های حیرت آور اصلاح طلبان با محافظه کاران و احمدی نژاد

IB_060718.jpgایران بریفینگ - مراسم بزرگداشت سردار جانباز شهید سیدحسین فیض‌اردکانی از فرماندهان جنگ ایران و عراق در سپاه الغدیر یزد شنبه شب در مسجد نور تهران برگزار شد.

از جمله نکات خبری این مراسم که با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران همراه بود حضور چهره های مختلف سیاسی کشور بود.

سیدمحمد خاتمی، محمود احمدی‌نژاد دو چهره ای که پیش از این بارها در عرصه سیاسی کشور بر روی هم خنج کشیده اند در هنگام خروج با یکدیگر دست داده اند .

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

آیت‌الله محقق‌داماد، محمدرضا عارف،سردار سرلشکر عزیز جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران، دکتر اردکانیان وزیر نیرو، محمدرضا خاتمی نایب رئیس مجلس ششم، سردار نقدی فرمانده سابق بسیج مستضعفین، جمعی از نمایندگان مجلس، نیز در این مراسم حضور داشتند.

پیش از این نیز در مراسم افطاری دفتر رهبری چهره های از اصلاح طلبان همچون سید محمد ابطحی و محمود احمدی نژاد در دیدار رهبری دیده شده بودند که خبر حضور سید محمد خاتمی نیز در آن مراسم شنیده شد اما تائید نشد.

در روزهای گذشته همچنین در مراسم افطاری بنیاد امید ایرانیان به همت محمدرضا عارف با حضور حجت‌الاسلام محسن رهامی، محمدرضا بادامچی، محمدرضا تابش، محمدعلی ابطحی، زهرا ساعی، و علی‌اکبر ناطق نوری و سید محمد خاتمی از حاضران برگزار شد که نماز جماعت به امامت ناطق نوری از جمله خبرساز ترین افطاری های این ایام بود .

به نظر می رسد اصلاح طلبان برای بقای سیاسی و حضور در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو به ائتلاف های حیرت انگیزی دست بزنند .



Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy