Friday, Jul 6, 2018

صفحه نخست » آیا خبری در راه است؟

regime_070518.jpgایران بریفینگ، صحبت های اخیر رهبر جمهوری اسلامی در مراسم سردوشی فارغ التحصیلان دانشگاه امام حسین سپاه پاسداران که مردم و دولت و سپاه و بسیج و جهاد را همه را در یک صف دانست و از آنان تجلیل کرد و گفت : ما همه یک دشمن داریم ، ظاهرا خبر از یک پیمان درون حکومتی می دهد .

پس از آن روحانی در اتریش به تهدید آمریکا و اسرائیل پرداخت و خبر از بستن تنگه هرمز داد ، بلافاصله قاسم سلیمانی و اسماعیل کوثری که تا چندی پیش به تهدید و انتقادات تند و تیز به روحانی مشغول بودند به تجلیل و تکریم وی پرداختند و بدنبال آن، چرخش عجیب امام جمعه ها و صدا و سیما و رسانه های مخالف دولت از دشمنی با دولت روحانی به اعلام حمایت از دولت و شخص وی صورت گرفت .

این گمان حالا به قطعیت رسیده که خامنه ای به این نتیجه قطعی رسیده که برای جلوگیری از سقوط نظام هیچ راه گریزی جز تن دادن به اصلاح ساختار نظام و توجه به فقر و محرومیت ها ندارد .

عده ای به این چرخش امید دارند وعده ای آن را ممکن نمی دانند.

این روزها البته باید همچنان در انتظارحوادث بود، حوادثی که می تواند تمام معادلات را بهم بریزد، اعتراضات در خوزستان ، ماجرای ارز، ماجرا سازمان یافته اعتراض و اعتصاب در بازار، ماجرا تظاهرات کودتائی در مشهد که به تظاهرات علیه کل نظام انجامید و یا داستانی که این روزها در اروپا دست داشتن ایران در بمبگذاری نشست مجاهدین به آن متهم است ... در داخل کشور و رویدادی مانند لغو برجام از سوی امریکا و وعده تحریم نفت ایران و ... از خارج کشور.

به کانال خبرنامه گویا در تلگرام بپیوندید

فاصله طبقاتی از یکسو و فاصله میان مردم و حکومت از سوی دیگر در صحبت های اخیر رهبری توجیه و یا مثل همیشه محکوم نشد ! خامنه ای اینبار در موضع یک پدر و بزرگ جامعه نوید تغییر داد ، فعلا البته همه چیز در حد وعده و نوید و امید است مخصوصا آنجا که می گوید «پیوند میان مردم و نظام بیشتر خواهد شد» به این معناست که تغییری رخ خواهد داد اما چه تغییری ، نگفت !

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy