Tuesday, Jul 31, 2018

صفحه نخست » آقای ترامپ! دستکم خامنه ای را از بیت اش بیرون بکشید!؛ ف. م. سخن

7EA9EBD4-4F0C-4477-A20F-58C41EFA7309.jpegاز خوانندگان عزیز گویا خیلی عذر می خواهم که در این روزهای هیجان انگیز، در باره ی بعضی شخصیت ها مطلب دوبل -مثل ویسکی دوبل- می نویسم و سرشان را درد می آورم!

در مطلب پیشین جا داشت اشاره ای به این موضوع که الان می خواهم در باره اش بنویسم می کردم که از شدت انباشت موضوعات آن را کلا فراموش کردم!

خواستم به عالیجناب ترامپ یادآور شوم که در ج.ا.، همه، همه کاره ی بیکاره اند، و تنها فردی که با اشاره اش، خورشید و ماه ایران زمین به حرکت در می آید شخص خامنه ای ست.

می دانم که آقای ترامپ اهل وقت تلف کردن و ننربازی های مرسوم سیاسی نیست. مثلا از ملکه انگلیس سبقت می گیرد و دست مردان سیاستمدار را چنان می چلاند که مجبور می شوند تا ملاقات بعدی دوره های بادی بیلدینگ بگذرانند.

البته مشاوران جناب ترامپ و وزیر خارجه شان مثل مشاوران آقای اوباما گاگول نیستند و اطلاعات نسبتا خوب و واضحی به ایشان می دهند ولی گفتم من هم خودم را نخود این آش بکنم و به جناب ترامپ تاکید بکنم که این یارو، حسن بنفش، ملقب به حسن کلیدساز و روباه سعد آباد کاره ای نیست و مجبور است برای تصمیم های مهم دائم پای تلفن باشد و مرد یکدست نظام به او بگوید که چه بکند و چه نکند و عاقبت هم زیر همان که خودش مجوزش را داده بزند و دو تا فحش آبدار به مسوول این کار بدهد!

بد نیست آقای ترامپ، از کتابخانه ی مرکزی واشینگتن یک قرآن قدیمی یی چیزی بیابد و آن را فتوکپی رنگی کند و یک جوری این آقا را که از زمان رهبر شدن اش از بیت خارج نشده و با هیچ رسانه ی داخلی و خارجی گفت و گو نکرده و شخصیت های خارجی را هم فقط در بیت مبارک اش ملاقات کرده دعوت به خروج از بیت نموده، در جایی ایشان را مستقیما ملاقات کند شاید یک بادی هم به سر ایشان بخورد بد نباشد و برای تصمیم های مهم مثل برقراری روابط دو کشور امریکا و جمهوری اسلامی وقت کسی تلف نشود!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy