Saturday, Sep 1, 2018

صفحه نخست » تصویر و پست کنایه‌آمیز سازندگان سریال ارزشی "پدر"، خطاب به بازیگر این سریال که سراغ مدلینگ رفت

پس از انتشار تصاویر مدلینگ بازیگر سریال ارزشی "پدر" صداوسیما و انتشار این جمله از سوی او که: «ریحانه، هیچ شباهت (ظاهری) به لیلای دیده شده ندارد»، یکی از کاربران کافه سینما با انتشار لینک‌هایی به نکته‌های جالبی اشاره کرده است:

نخست این که این پست سازندگان سریال، می‌تواند کنایه‌ای به همین بازیگر به‌حساب آید. سازندگان این سریال با انتشار این تصویر نوشته‌اند: ما عاشق نقش‌ها می‌شویم نه نقش‌پردازان.

p1.jpgp3.JPGهمچنین بر اساس لینک ارسالی از سوی این کاربر کافه سینما، به نظر می‌رسد نام این بازیگر از هشتگ‌های مربوط به فصل دوم این مجموعه، حذف شده است. این پست کامل صفحه اینستاگرام مجموعه، درباره فصل دوم سریال است:

با پیشنهاد مدیران بر مبنای استقبال مخاطبان؛

فصل دوم سریال «پدر» ساخته می شود

در پی استقبالی که از سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا از سوی مخاطبان شکل گرفت، فصل دوم این سریال ساخته خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سریال «پدر»، حامد عنقا در این زمینه اعلام کرد: خوشبختانه سریال «پدر» با پخش از شبکه دو سیما در بازه زمانی 25 تیر تا 7 شهریور خیلی زود به یکی از پرمخاطب ترین سریالهای تلویزیون تبدیل شد و استقبال بسیاری از آن شکل گرفت که این موضوع باعث خرسندی تیم سازنده و به طبع آن مدیران رسانه ملی شد.

وی افزود: پیرو همین استقبال مدیران شبکه دو سیما به ما پیشنهاد داده اند ادامه پدر با محوریت نقش پدر در جامعه امروز ایرانی ساخته شود و ما هم برای نگارش و آماده کردن مقدمات ساخت فصل دوم آمادگی داریم.

تهیه کننده و نویسنده «پدر» یادآور شد: فصل جدید بر نقش شخصیت پدر با حضور مهدی سلطانی تاکید خواهد داشت و قصه ای که نوشته شده است هیچ وابستگی به دیگر بازیگرها به جز این شخصیت و کاراکتر مادر با بازی لعیا زنگنه ندارد و قصه به شکل دیگری از نگاه یک پدر در جریان دیگری اتفاق می افتد. «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی در ابتدا قرار بود در ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و روایتگر زندگی حامد تهرانی پسر جوانی بود که اتفاقاتی سرنوشت ساز برایش رخ می دهد.

p2.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy