Saturday, Sep 8, 2018

صفحه نخست » فایل صوتی: پسر کفاشیان جواب آقازاده جنجالی را داد، پورشه ندارم، بنز دارم

kafashian_090918.jpgشهروند - پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا که این روزها حسابی در فضای مجازی خبرساز شده و با اظهارات جنجالی پیرامون افراد مشهور دنبال‌کننده‌های زیادی در اینستاگرام پیدا کرده،‌ اخیرا نایب‌رئیس فدراسیون و پسرش را مورد هدف قرار داده است.

ساشا سبحانی در اظهاراتش احسان کفاشیان را به داشتن خودروی گرانقیمت و زندگی لاکچری متهم کرده که خیلی زود واکنش خانواده رئیس سابق فوتبال را به همراه داشته است. البته پیش از این هم بارها ابهام‌هایی درباره این آقازاده فوتبالی مطرح شده بود اما این‌بار اتهامات خیلی صریح و شفاف به پسر علی کفاشیان وارد شده است.

احسان کفاشیان هم در مصاحبه‌ای با خبرآنلاین پاسخ این فرد را داده و اعلام کرده از او شکایت می‌کند: «نمی‌خواهم جوابش را بدهم. احتمالا یکی از اینهایی است که می‌خواهد با این شکل حرف‌ها برای خودش فالوور جذب کند. بابا حالش خوش نیست. حتی فامیلی من را هم بلد نیست و می‌گوید کفراشیان! اول یک سرچ در سایت‌ها می‌زد و بعد آن شایعات را از رو می‌خواند، بهتر بود!» پسر نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال، قبلا در رشته دوومیدانی فعالیت داشته و کارمند وزارت نفت محسوب می‌شود. او درباره اینکه الان چه کسب‌وکاری دارد، می‌افزاید:

«من همچنان کارمند وزارت نفت هستم و در تربیت بدنی نفت به فعالیتم ادامه می‌دهم. این آقا نه تا به حال مرا دیده و نه اسم‌هایی که آورده، درست است و نه مسائل و تهمت‌هایش درباره زندگی خصوصی‌ام در تهران و دوبی!» یکی دیگر از مواردی که ساشا سبحانی در ویدیوی منتشرشده به آن اشاره کرده بود؛ پورشه سواری آقازاده فوتبالی بود. احسان کفاشیان به شکل جالبی به این سوال پاسخ داده و به‌زعم خودش اتهامات را رد کرده است: «پورشه؟ نه بابا، من همان بنزی را دارم که سه‌سال قبل داشتم!» پسر نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال پورشه‌سواری را رد کرده اما درباره بنزسواری خودش طوری صحبت کرده که گویا یک خودروی ارزان‌قیمت سوار می‌شود. به‌ هرحال با اینکه علی کفاشیان به این اتهامات واکنشی نشان نداده، پسرش وعده داده این موضوع را حتما از طریق مراجع قضائی پیگیری می‌کند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy