Thursday, Sep 20, 2018

صفحه نخست » پوتین مهارت‌ خود را در تیراندازی با کلاشنیکوف جدید آزمایش می‌کند

العربیه - ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، چهارشنبه 19 سپتامبر، مهارت‌های تیراندازی خود را با تفنگ تک تیرانداز کلاشنیکوف جدید ساخت روسیه تجربه کرد.

رسانه‌های جهانی فیلم و تصاویری از پوتین را منتشر کردند که رییس جمهور روسیه در حال آزمتایش شلیک این اسلحه است. بیش از نیمی گلوله‌های رئیس جمهوری روسیه، به وسط سیبل اصابت کرد.

شبکه تلفزیونی «روسیه24» تصاویری از پوتین را منتشر کرد که با استفاده از عینک‌ ایمنی، هدفن‌های ضد صدا و دوربین اسلحه نقره‌ای رنگ، مهارت‌های خود را می‌آزماید.

این شبکه افزود: «هدفی که پوتین به آن تیراندازی می‌کرد در دورترین فاصله ممکن قرار داشت. به نظر می‌رسید که پوتین ابتدا سعی سعی می‌کرد ماشیه اسلحه را فشار دهد، اما در حقیقت او در حال حبس نفس و کنترل ضربان قلب خود بود؛ همان‌گونه که تک تیراندازان حرفه‌ای در فاصله بین دو تپش قلب، ماشه را فشار می دهند». به نقل از این شبکه تلویزیونی، پوتین ااکثر گلوله‌هایی را به وسط سیبل شلیک کرد.

گفتی است که این سلاح با عنوان SVCh-308 اسلحه‌ای نیمه اتوماتیک است که نخستین بار در سال 2017 از آن رونمایی شد.

شرکت روسی کلاشنیکوف به خاطر اسلحه اسطوره‌ای 47K-Aدر جهان شناخته شده است. این اسلحه برای چندین دهه توسط بسیاری از ارتش‌ها و شبه نظامیان در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پوتین سپس در نشست کمیسیون صنایع دفاعی روسیه شرکت کرد و در بخشی از سخنان خود گفت که باید نمونه‌های جدید تسلیحات روسی که بر نمونه‌های مشابه خارجی برتری دارد به ارتش روسیه تحویل داده شود.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy