Monday, Oct 1, 2018

صفحه نخست » آقای وزیر بهداشت ج.ا.! هر ناسزایی به تو داده شود سزاست!؛ ف. م. سخن

CCD6C3BE-EF3B-431E-9D47-F630AF635976.jpegباورم نمی شد تا این که ویدئویش را دیدم. به وزیر بهداشت گفته شد:
وزارت بهداشت به بیماران خاص کمکی نمی کند و اجازه ی واردات دارو برای آن ها را نمی دهد.

و وزیر با وقاحت و بی شرمی غیر قابل باوری پاسخ می دهد:
حالا مردم ایران اجازه میدن که برای افزایش دو سال سه سال عمر یک نفر، ما بریم هر سال یک میلیارد تومن هزینه کنیم؟ اگر این اجازه رو میدن معنی اش اینه که ما باید بریم از جاهای دیگه بزنیم. ما از این بیماری ها متعدد داریم. هزینه های فوق العاده زیاد در عین حال طول عمر پایین...

*****

من حتی قدرت بازگو کردن حرف های جنایتکارانه و غیر انسانیِ وزیر بهداشت را ندارم. تمام شب را با کابوس کشتار افرادی که طول عمر کوتاهی دارند توسط حکومت اسلامی گذراندم. اول صبح که برخاستم گفتم این مطلب را بنویسم و حجت را با این وزیر و حکومت اسلامی که امثال این وزیر گردانندگان آن هستند تمام کنم.

به این آقای وزیر، -حتی مطابق روایت های اسلامی- هر ناسزایی بگوییم سزاست. این موجود، جانور آدمخواری ست که فرق اش با جانوران دیگر داشتن عقل انسانی ست به همین لحاظ بسیار خطرناک تر از جانوران دیگر است. جانور وحشی، معمولا برای رفع گرسنگی، به موجودات دیگر -و نه همنوع خود- حمله می کند. سیر هم که شد دست از تهاجم بر می دارد. اما امثال این وزیر، با توجیه به سراغ انسان ها می روند و به دلایل ظاهرا منطقی به طور سیستماتیک و نظام مند به جان آن ها می افتند.

همین منطق را هیتلری ها در زمان تسلط شان بر آلمان به کار بردند، و چه جنایت های منطقی (!) که صورت ندادند.

من زمانی در ساختمان موسسه ای کار می کردم که قبلا بیمارستان نازی ها بود و پزشکان نازی دستکم ۵۳ معلول ذهنی را زنده و هشیار در آن محل مورد آزمایش های وحشتناک قرار داده بودند و بعد آن ها را کشته بودند و در کوره ای که در آن جا ساخته بودند سوزانده بودند.

به وزیر جنایتکار حکومت اسلامی باید گفت تعداد کسانی که عمرشان کم تر از ۲ سال و اصولا زندگی شان به درد نخور است خیلی زیاد است و این ها لابد نان خور حکومت اسلامی هستند. با تئوری این موجود، لابد آن ها را هم باید به حال خود رها کرد تا هر چه زودتر بمیرند...

من با این جانور و جانوران اسلامی همسان او محاجه نمی کنم. مثال خارجی ها را نمی زنم و دلیل، برای زنده نگه داشتن هر انسانی که دارد نفس می کشد ولی عمرش کوتاه است ارائه نمی دهم.

کار ما با اینان از ارائه ی دلیل گذشته است. افسوس که مردم ما، به رغم تمام انتقادات تند و خشنی که نسبت به این حکومت وحشی و افسارگسیخته دارند، کماکان میل به زیستن در زیر سلطه ی آن را از دست نداده اند. شعارها تند تر از باورها و عمل کرد مردم است و تا زمانی که مردم بپذیرند که تحت سلطه ی چنین حکومتی باشند، بر انداختن طبیعی آن محال ممکن است.

بنابراین نمی شود حکم به قیامِ بر اندازانه علیه چنین حکومتی صادر کرد. باید سوخت و ساخت و جنایت کارانی مانند این ها را در بالای سرِ خود تحمل کرد.

اما آرزو و رویا برای انسان ممنوع نیست. آرزوی من این است شخصا چنین حیوانی را برای تمام عمر مانند رودولف هس در گوشه ای تنها نگه می داشتم و به مراقبت از او می پرداختم تا از هر چه انسان و موجود زنده است ایزوله بماند و تا آخر عمر خطر ناک و نکبت بارش جدا از مردمان زندگی کند. این آرزویی ست که نسبت به تک تک جنایتکاران حکومت اسلامی و در راس آن ها سید علی خامنه ای دارم.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy