Monday, Oct 1, 2018

صفحه نخست » آیا رهبری خامنه ای همانی است که خمینی در سرداشت؟

rahbar_093018.jpgایران بریفینگ / فرمانده سپاه قدس گیلان، گفت: نیت امام فقط رضای خدا بود و خداوند هم کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند.

محمد عبدالله پور در مراسم بزرگداشت روز بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهر رشت بابیان اینکه اگر درراه رضای خدا کاری کردیم پاسخ آن نیز بی‌حساب‌وکتاب است، اظهار کرد: امام فقط برای رضای خدا قیام کرد.

وی با اشاره به اینکه در بدترین شرایط کشور دفاع مقدس آغاز شد، بیان کرد: صدام به‌قصد تسخیر یک‌هفته‌ای به ایران آمد ولی به نتیجه نرسید.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تشکیل سپاه بدر توسط اسرای عراقی، افزود: افراد در این سپاه با صدام جنگیدند و تعدادی آر آنان نیز کشته شدند.

عبدالله پور افزود: نیت امام فقط رضای خدا بود و خداوند هم کاری کرد که انقلاب حتی در نبود امام پایدار بماند.

گفتنی است در ادامه این مراسم محمد نیک‌فطرت، جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز با اشاره به اعتصاب کامیون داران تصریح کرد: برخی مشکلات از سوء مدیریت‌ها و درونی است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه دلار ارتباطی با تأمین و توزیع مواد غذایی ندارد تصریح کرد: دولت تا حدودی مردم را رها کرده است و امورات داخلی بی‌سامان شدند.

وی ضمن تأکید بر آسیب‌زا بودن اینترنت افزود: فقط ۴۵۰۰ نفر در یک نقطه از آلمان حقوق دریافت می‌کنند که مطالبی کذب را در ایران نشر دهند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بابیان اینکه دشمن با تمام توان خود در حال تلاش است تصریح کرد: دشمنان درصدد نابودی چهلمین سال انقلاب هستند که هیچ‌وقت موفق نخواهند شد.

از جعل تاریخ جنگ ایران و عراق توسط این فرمانده سپاه پاسداران مبنی بر تصمیم تسخیر ایران توسط صدام که بگذریم (صدام در تجاوز به ایران فقط دسترسی و تصاحب خوزستان را مدنظر داشت نه تمامیت ارضی ایران)، اظهارات این دو فرمانده میانی سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف سیاسی، امنیتی و اجتماعی امروز ایران در راستای همه اظهارات راست و دروغ بسیاری از فرماندهان سپاه پاسداران است که این روزها ظاهراً بر اساس یک‌رویه و دستور سازمانی انجام می‌شود.

سپاه پاسداران در حالی از نارسایی‌های اقتصادی فعلی ایران دولت را مقصر می‌داند که بخشی از این مشکلات را خود دامن زده و یا در ایجاد آن سهم به سزایی دارد، آن‌چنان‌که نیمی از اقتصاد امروز ایران به سپاه پاسداران وابسته و مربوط است.

گفتنی است پس از آغاز رهبری آیت‌الله خامنه‌ای شیوه و مشی رهبری ایشان به‌صورت کاملاً آشکاری با آنچه بنیان‌گذار جمهوری اسلامی در سر داشت و در طی ده سال رهبری‌اش انجام می‌داد متفاوت و متضاد است، به‌عنوان‌مثال پایداری انقلاب در نبود امام آن‌چنان‌که این فرمانده سپاه می‌گوید در حالی است که سیاست اصلی آیت‌الله خمینی در عرصه سیاست خارجی نه شرقی و نه غربی بود اما در شرایط فعلی نقش تعیین‌کننده معادلات حضور ایران در منطقه و بین‌الملل متکی به حمایت روسیه و همکاری اوست.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy