Thursday, Oct 4, 2018

صفحه نخست » شایعه سازی دوباره درباره رفع حصر زهرا رهنورد

75BA66B1-FF53-4B29-88FE-5AE6EA3E515E.jpegکلمه - گروه خبر: چند ماه پس از آنکه رسانه های خاص حضور زهرا رهنورد بر بالین مادر در حال احتضار خود را به عنوان خبر رفع حصر نشر دادند اینبار مجوز حضور محدود دکتر رهنورد در منزل دخترش به دلیل تولد یک نوزاد دستمایه خبرسازی جدید شده است.

به گزارش کلمه و بنا بر اطلاع رسیده چند روز پیش از زایمان دختر میرحسین و رهنورد رییس ماموران امنیتی به خانم رهنورد اطلاع می دهد که زمان تولد نوزاد اعلام شود تا ماموران ایشان را نزد فرزندشان برسانند.

همچنین اطلاع می دهند که میتوانند چند روزی با لحاظ شرایط امنیتی نزد دخترشان بمانند.

بدین ترتیب دکتر زهرا رهنورد سه روز در کنار دختر و نوزاد می مانند و سپس به حصر بر می گردند. در همین حال اینبار نیز همچون بار قبل رسانه ها و افراد خاص از این فرصت برای شایعه سازی درباره خانم رهنورد استفاده کردند.

بار قبل زهرا رهنورد در واکنش به شایعه رفع حصر خود گفته بود: مانند ۷ سال گذشته هیچ خواسته‌ای جز آزادی زندانیان سیاسی بخصوص زنان زندانی ندارم.

به گزارش رسیده به کلمه دکتر رهنورد اینبار نیز پس از مطلع شدن از شایعه اخیر که به احتمال قوی منشا آن از سوی مقامات امنیتی است، گفته است: معتقدم همانطور که ماجرای حصر هشت ساله با ارائه متنی رسمی و کتبی با امضای دادستان انقلاب و به اتهام اعمال مجرمانه آغاز شد اگر اراده ای برای رفع حصر باشد پایان آن نیز باید بصورت رسمی و کتبی اعلام شود؛ بدین ترتیب راه بر شایعه سازی و سخنان ضد و نقیض بسته خواهد شد.

به گزارش کلمه، به نظر می رسد ننگ حصر یک زن روشنفکر و قرآن پژوه در نزد آمر اصلی حصر چنان بزرگ است( به طوری که حتی برای حامیان خود نیز پاسخی ندارند) که به همین منظور هر بار از کوچکترین فرصت برای خبر سازی یا لوث کردن حصر استفاده می کنند و اساسا به نظر نمی رسد اراده ای برای رفع حصر جز اقدامات جزیی و نمایشی وجود داشته باشد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy