Friday, Oct 12, 2018

صفحه نخست » سازمان میراث فرهنگی، روز کوروش را باعث «آسیب به میراث فرهنگی ایران» دانست

damavand_101218.jpgدماوند - سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، روز کوروش را باعث «آسیب به میراث فرهنگی کشور» دانسته و تاکید کرده که «هیچ برنامه‌ای برای این روز ندارد».

روابط عمومی میراث فرهنگی در یک اطلاعیه گفته که «فارغ از صحت و سقم» روز هفتم آبان به عنوان روز کوروش، برنامه‌ای برای این روز ندارد.

این سازمان تاکید کرده که «هرگونه حاشیه به میراث‌ فرهنگی کشور آسیب جدی می‌رساند» و افزوده است: «در راستای صیانت از میراث‌ فرهنگی کشور و عمل به وظیفه ذاتی خود، هیچ‌گونه استقبالی از برنامه‌هایی که به میراثمان آسیب می‌رساند» نداریم.

گفتنی است که ایرانیان سالهاست با بزرگداشت روز هفتم آبان به عنوان روز کوروش بزرگ، هویت ملی و تاریخی خود را گرامی می‌دارند. در برابر آنها، جمهوری اسلامی با سرکوب و بازداشت مردم و فعالان ملی‌گرا، تلاش می‌کند تا با گرامیداشت این روز متوسط مردم مقابله کند.

اطلاعیه تکان‌دهنده سازمان میراث فرهنگی بار دیگر نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی یک حکومت ضد ایرانی است که علیه هویت ملی و تاریخی ایران به وجود آمده و فعالیت می‌کند.

مطالب بیشتر در سایت دماوند

اهانت نهادهای حکومتی جمهوری اسلامی به روز کوروش در حالیست که دقیقا در همین روزها، بخش‌های وسیعی از حکومت با صرف هزینه‌های چندده میلیاردی و ارائه انواع و اقسام تسهیلات، به دنبال سازماندهی راهپیمایی موسوم به اربعین هستند.

22556.jpg

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy