Monday, Oct 22, 2018

صفحه نخست » سلطان سکه به اعدام محکوم شد

sekeh_102018.jpgسخنگوی قوه قضاییه از تیید حکم اعدام سلطان سکه و یک متهم اقتصادی دیگر در دیوان عالی کشور خبر داد.

به گزارش ایسنا، محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با شبکه خبر در این باره اظهار کرد: پرونده وحید مظلومین و محمداسماعیل قاسمی در دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت و حکم اعدام آنها تایید شد.

وی افزود: رسیدگی به پرونده‌های مفسدان اقتصادی با سرعت و دقت و قاطعیت ادامه دارد. در تازه‌ترین اتفاقی که رخ داده‌است پرونده دو نفر از افرادی که در دادگاه بدوی مفسد تشخیص داده شده بودند در دیوان عالی رسیدگی شد.


معاون اول قوه قضاییه گفت: حکم اعدام این افراد از سوی شعبه رسیدگی کننده تأیید شد؛ این دو متهم «وحید مظلومین» و «محمداسماعیل قاسمی» با اسم مستعار محمد سالم بوده‌اند.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: همان طور که می‌دانید از روز تشکیل پرونده یعنی ۱۷ شهریور تا امروز که ۲۹ مهر است ظرف مدت حدود ۴۳ روز پرونده به نتیجه رسید و امیدواریم با سرعت و دقت باقی پرونده‌ها هم رسیدگی شود.

براساس اطلاعات موجود اولین جلسه رسیدگی به اتهامات باند مظلومین با حضور ۱۲ متهم در تاریخ ۱۷ شهریور ماه در دادگاه انقلاب تهران و به ریاست قاضی زرگر و به صورت علنی برگزار شد.

در آن جلسه کیفرخواست صادر شده از سوی دادسرای تهران قرائت شد و سپس دادگاه به متهمان و وکلای آن‌ها اجازه دفاع از خود داد.

این در حالی است که در تاریخ ۸ مهر ماه امسال حجت الاسلام محسنی اژه‌ای در حاشیه سفر به یکی از استان‌ها در جمع خبرنگاران خبر از صدور حکم اعدام برای ۳ نفر از مفسدان اقتصادی را اعلام کرد.

سخنگوی قوه قضاییه تنها یک روز پس از این اعلام در حاشیه جلسه مسئولان عالی قضایی کشور در مصاحبه با خبرنگاران از اسامی ۳ نفر محکوم به اعدام رونمایی کرده و عنوان کرد، درمنی، محمد سالم و مظلومین ۳ اعدامی هستند.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy