Thursday, Nov 15, 2018

صفحه نخست » تجاوز به پسر‌یچه‌‌های ده دوازده ساله در شوشتر

54447.jpgتجاوز به کودکان در شوشتر و تهدید خانواده‌ها توسط پلیس

دیدگاه نو - کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسربچه‌ها در شهرستان شوشتر این رفتار غیرانسانی را محکوم کرده‌‌ و با هشتگ #تجاوز_به_کودکان_شوشتر در این خصوص مطالبی نوشته‌اند. مسیح علی‌نژاد با انتشار این تصاویر در شبکه اجتماعی اینستاگرام، خبر از تصاویر و ویدیوهای دلخراش و زنندهِ تجاوز به کودکان ۱۲ تا ۱۳ ساله داده است.

براساس این خبر، احمد تن‌تن از مجرمان سابقه‌دار در شهرستان شوشتر که بارها به اتهامات مختلف بازداشت و زندانی شده بود با ضبط ویدیو از قربانیان تجاوز، آنان را تهدید به انتشار ویدیوها می‌کرد. گفته می‌شود عامل تجاوز به کودکان در شوشتر آخرین‌بار به واسطه یکی از افراد بانفوذ که از وابستگان وی نیز بود، آزاد شده است. به گفته مسیح علینژاد، احمد تن‌تن «در دوران آزادی به همراه دو نفر از دوستانش و با وقاحت بی‌پایان به پسر بچه‌های نوجوان دوازده و سیزده ساله تجاوز کرده و از صحنه‌ی تجاوزها و قربانیان‌اش فیلم هم گرفت. با این فیلم‌ها بچه‌ها را تهدید کرده بود که اگر به خانواده‌ها اطلاع بدهید فیلم‌ها را منتشر می‌کنم و‌آبروی شما می رود».

پس از پخش شایعاتی مبنی بر تجاوز به کودکان در شهرستان شوشتر، احمد تن‌تن و همدستان وی ویدیو تجاوز به کودکان را به خانواده برخی از قربانیان ارسال می‌کنند تا از این طریق ضمن ایجاد رعب و وحشت مانع از شکایت قربانیان شود. به گفته منابع مسیح علیژاد «نه تنها از طرف متجاوز بلکه از طرف پلیس هم تهدید شدند که به هیچ عنوان حق ندارند با رسانه‌ها حرفی در مورد این فیلم‌ها و تجاوزها بزنند و در صورت رسانه ای شدن با آنها بر خورد قضایی خواهد شد».

بنابر این گزارش، بسیاری از این خانواده‌ها از طبقه محروم و بی‌بضاعت هستند که کودکان‌شان به دلیل فقدان امکانات تفریحی در شهر شوشتر ظهرها در خیابان‌ها بازی می‌کردند که همین باعث شد تا طعمه‌ی متجاوز شوند. این خانواده ‌های بی‌بضاعت امکان دسترسی به وکیل را هم ندارند و نگران هستند که طرح شکایت آنها باعث شود که متجاوز یک بار دیگر آزاد شود و از کودکان قربانی و خانواده‌های‌ شان انتقام بگیرد. خصوصا که گفته می‌شود بار دیگرخانواد‌ه‌ی این متجاوز به دنبال این هستند که با مدارک پزشکی و‌گواهی اختلالات روانی پرونده را مختومه کنند.

پس از انتشار تصاویری از کودکان قربانی نیروی انتظامی شهرستان شوشتر مدعی بازداشت سه متهم پرونده تجاوز به کودکان در شوشتر شده است با این حال کاربران شبکه‌های اجتماعی از عدم توجه به حقوق کودکان و قربانیان تجاوز انتقاد کرده و خواستار اجرای محاکمه عادلانه درخصوص متهمان تجاوز به کودکان شده‌اند.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، تلگرام و فیسبوک مجددا نام سعید طوسی قاری نزدیک به علی‌خامنه‌ای را در مطالب خود آورده و نسبت به حمایت رهبر جمهوری اسلامی از عاملان تجاوز به کودکان انتقاد کرده‌اند.

حسام فاطمی به تکثیر شدن افرادی همچون سعیدطوسی اشاره کرده و در توییتر خود می نویسد: اگر از همان اول جلوی سعید طوسی ها را می گرفتید آن ها تکثیر نمی شدند ..

احمد تن تن مجرم و اوباش سابقه دار شهر شوشتر که بارها زندانی شده و آزادی مشروط دارد ، در دوران آزادی با وقاحت به کودکی تجاوز کرده و از خود فیلم گرفته است !!

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy