Friday, Nov 16, 2018

صفحه نخست » جزییات پرونده تجاوز به چند نوجوان در شوشتر

tantan.jpgایلنا - دادستان شهرستان شوشتر (خوزستان)، جزئیات پرونده فردی که به چند نوجوان در این شهرستان تجاوز و با گرفتن فیلم و عکس آن‌ها را وادار به سکوت کرده، تشریح کرد.

سید قادر موسوی در تشریح جزئیات پرونده فردی که به چند نوجوان در این شهرستان تجاوز و با گرفتن فیلم و عکس آن‌ها را وادار به سکوت کرده است، گفت: در پی انتشار فیلم در فضای مجازی و اطلاع دادستانی از موضوع، فورا و قبل از شکایت شاکی خصوصی دستگاه قضا به موضوع ورود کرد و این فرد دستگیر و با قرار بازداشت موقت، روانه زندان شد.

وی افزود: تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و در مجموع سه نفر در رابطه با این پرونده دستگیر شده‌اند که دو نفر به این عمل شنیع اقدام کرده و یک نفر از آن‌ها به تهیه فیلم مبادرت ورزیده است.

موسوی با تاکید بر رسیدگی سریع و قاطع به این پرونده با توجه به حساسیت موضوع، خاطرنشان کرد: برخی از خانواده‌های این نوجوانان در دادسرا حضور یافته و تاکنون دو خانواده، به طرح شکایت اقدام کرده‌اند.

***

ماجرای تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسران نوجوان در شوشتر


صدای آمریکا ـ یک روزنامه‌نگار از تجاوز یک مجرم سابقه‌دار به پسران نوجوان در شهر شوشتر، واقع در استان خوزستان، خبر داده است.

مسیح علینژاد روزنامه نگار و مجری برنامه تبلت صدای آمریکا، اعلام کرده است که فیلم‌هایی را از تجاوز فردی به پسران نوجوان ۱۲، ۱۳ ساله دریافت کرده که «بسیار هولناک» است.

او در کانال تلگرامی خود نوشت: «احمد تن‌تن» مجرم و اوباش سابقه‌دار «شوشتر» که پیش از این بارها زندانی شده بود، آخرین بار به واسطه یکی از بستگانش آزاد شد. فردی که این اوباش سابقه‌دار را آزاد کرده است، از یک خانواده پر نفوذ در شوشتر است.

بر اساس گزارش هایی که به دست این روزنامه‌نگار رسیده است، این مجرم بعد از آزادی به همراه دو نفر از دوستانش به پسران نوجوان ۱۲ و ۱۳ ساله تجاوز کرده و از قربانیان در حال تجاوز، فیلم گرفته است.

گفته می‌شود متجاوز با این فیلم‌ها قربانیان را تهدید کرده بود که اگر موضوع را به خانواده‌ها اطلاع دهند، این فیلم‌ها را منتشر خواهد کرد.

مسیح علی‌نژاد اعلام کرده است در فیلم‌هایی که به دستش رسیده، چهار پسر نوجوان مورد تجاوز قرار گرفته‌اند، اما گمان می‌رود که تعداد قربانیان بیشتر از چهار نفر باشند.

همچنین گزارش شده که این فیلم‌ها به دست برخی از خانواده قربانیان رسیده است، اما آنها غیر از متجاوز، از طرف پلیس هم تهدید شده‌اند که حق رسانه‌ای کردن این مساله را ندارند، در غیر‌ این‌ صورت با آنها بر خورد قضایی خواهد شد.

مسیح علی‌نژاد در گفت‌وگو با بخش فارسی صدای آمریکا جزئیات بیشتری از این حادثه را تشریح کرد:

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy