Wednesday, Nov 21, 2018

صفحه نخست » مسعود پزشکیان: در وضعیت اقتصادی سختی قرار گرفتیم

Pezeshkian.jpgشفقنا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی وحدت و انسجام داخلی را تنها راه خروج از وضعیت فعلی دانست و گفت: ما با بزرگترین اقتصاد دنیا در حال مجادله هستیم و تنها راه امید برای اینکه بتوانیم در مقابل آن بایستیم در قدم اول وحدت و انسجام داخلی است و اگر وحدت نباشد هر کسی حرفی بزند مشکل ایجاد می‌شود.

مسعود پزشکیان در گفت و گو با خبرنگار شفقنا در خصوص وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه اظهار کرد: اگر با هم بنشینیم و حرف بزنیم می‌توانیم برای وضعیت فعلی جامعه کاری انجام دهیم. اما اینکه فقط هر کدام حرف خود را بزنیم به جایی نمی‌رسیم. واقعیت این است که الان مشکلات زیادی وجود دارد و برای حل آن باید همه با هم گفت و گو کنیم و به یک نتیجه برسیم و همه پشت آن تصمیم بایستیم در غیر اینصورت مشکلات همچنان ادامه خواهد داشت.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی وحدت را تنها راه خروج از وضعیت فعلی دانست و گفت: ما در یک وضعیت اقتصادی سختی قرار گرفتیم و به درست یا غلط با بزرگترین اقتصاد حاضر در دنیا مجادله می‌کنیم. البته در این خصوص بزرگان ما و سیاستگذارانی که در رده‌های بالا هستند باید تصمیم بگیرند اما حالا که در مجادله هستیم تنها راه امید برای اینکه بتوانیم در مقابل آن بایستیم در قدم اول وحدت و انسجام داخلی است و اگر وحدت نباشد هر کسی حرفی بزند مشکل ایجاد می‌شود.

پزشکیان در ادامه تصریح کرد: این کشور قدرت دارد و قدرت ما هم محدود است در نتیجه باید بپذیریم که در مقابل این قدرت باید یک سری هزینه‌ها را پرداخت کنیم.

نمانده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان خاطرنشان کرد: اگر با هم وحدت و انسجام داشته باشیم می‌توانیم تعامل کنیم و بر اساس عدالت عمل کنیم واگر غیرعادلانه عمل کنیم و این وضعیت هم وجود داشته باشد، بدون شک با مشکلات جدی‌ای روبرو خواهیم شد.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy