Thursday, Nov 22, 2018

صفحه نخست » خودروهای بدون راننده و افزایش سکس در جاده‌ها

cars_112218.jpgایران اینترنشنال - تایج مطالعاتی تازه نشان می‌دهد که همه‌گیر شدن خودروهای بدون راننده در شهرها، در کنار همه تاثیرات عمده‌ای که روی زندگی انسان‌ها می‌گذارد، احتمالا شرایط روابط جنسی مردم را نیز دستخوش دگرگونی خواهد کرد. با وجود خودروهای خودران، دیگر نیازی به تمرکز و توجه به جاده نخواهد بود و همین مساله می‌تواند باعث خلق سرگرمی‌هایی شود که تاکنون کمتر امکان تجربه‌‌اش در اتومبیل‌ها وجود داشته است. تحقیقاتی که در «دانشگاه ساری» انگلستان انجام گرفته نیز دقیقا به همین مساله اشاره می‌کند.

اسکات کوهن، پژوهشگر مسئول این مطالعه می‌گوید: «سکس بخشی از گردشگری شهری است و سکس تجاری نیز بخشی از آن است، بنابراین این احتمال وجود دارد که خودروهای خودران موجب ایجاد روسپی‌گری شوند؛ چه قانونی و چه غیرقانونی.»

آمارها نشان می‌‌دهد که حدود ۶۰درصد شهروندان آمریکا، تجربه سکس در داخل خودرو را دارند. اما با وجود خودروهای بدون راننده، این موضوع به‌مراتب مراحل کامل‌تری به خود می‌گیرد.

طبیعتا امکان داشتن رابطه جنسی در داخل خودروهای بدون راننده، تنها بخشی از امکاناتی است که این‌گونه اتومبیل‌ها می‌توانند در اختیار انسان قرار دهند. پرداختن به خواب و خوراک در داخل خودرو، از دیگر کارهایی است که می‌توان به کمک این ماشین‌ها تجربه‌شان کرد.

این مطالعه نشان می‌دهد که هتل‌ها نیز در آینده تحت تاثیر اتوموبیل‌های خودران قرار می‌گیرند؛ به‌خصوص هتل‌های کوچک و مهمان‌پذیرهای کنار جاده‌ای. چرا که افراد با توجه به امکان خواب هم‌زمان با حرکت در داخل خودروهایشان، کمتر به استراحت در این‌گونه مکان‌ها نیاز پیدا می‌کنند.

خودروهای بدون راننده علاوه‌بر هتل‌ها، روی صنایع مرتبط با حمل‌ونقل (مانند حوزه تاکسی‌رانی و اتوبوس‌های درون‌شهری) نیز تاثیر می‌گذارند و موجب کاهش مشاغل انسانی خواهند شد. علاوه‌بر این‌ها، رستوران‌ها نیز تحت‌تاثیر این مساله قرار می‌گیرند. دلیل این موضوع، امکان خوردن و آشامیدن بدون دردسر در داخل ماشین است.

البته اسکات کوهن معتقد است که هیچ‌‌یک از این اتفاقات، تا پیش‌از سال ۲۰۴۰ میلادی رخ نخواهد داد. تا آن زمان، احتمالا روسپی‌گری کاملا قانونی شده و قوانین بالادستی به استقبال فناوری‌های نوین رفته‌اند و آمادگی بیشتری برای پذیرش چنین راهکارهایی وجود خواهد داشت.

مطلب قبلی...
مطلب بعدی...


Copyright© 1998 - 2024 Gooya.com - سردبیر خبرنامه: info@gooya.com تبلیغات: advertisement@gooya.com Cookie Policy